جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آیفون های جدید 18 شهریور می آیند

بالاخره پس از شنیدن شایعات و اخبار مختلف، اپل به انتظارها خاتمه داد و دعوتنامه ها را برای اهالی رسانه ارسال نمود. دعوتنامه هایی که خبر از برگزاری مراسمی در روز نهم سپتامبر مصادف با هجدهم شهریور ماه می دهند و بر اساس آنها قطع به یقین نسل بعدی آیفون دقیقا یکسال پس از رونمایی نسخه ی کنونی اش به عموم معرفی خواهد شد.

آیفون های جدید 18 شهریور می آیند

 

انتظار می رود اسمارت فون های تازه کمپانی ساکن کوپرتینو بدنه ای از جنس آلومینیوم سری ۷۰۰۰ داشته باشند. گفتنی است این نوع از آلومینیوم در صنعت ساخت هواپیما کاربرد داشته و با هدف جلوگیری از پدید آمدن مجدد بحث هایی که پیرامون مقاومت بدنه آیفون ۶ و ۶ پلاس رخ داده بود مورد استفاده قرار گرفته.

فناوری فورس تاچ هم از سایر تکنولوژی هاییست که گمان می رود در تلفن های هوشمند آتی اپل حاضر باشد و بوسیله آن راهکارهای تازه ای برای تعامل با اپلیکیشن ها فراهم آید. ضمنا مجهز بودن آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس به باتری قوی تر و دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی نیز از سایر بحث های مطرح محسوب می شود.

این احتمال را نیز از یاد نبریم که شاید یک آیفون با نمایشگر ۴ اینچی و پسوند ۶c در کنار نسخه ی بزرگتر آیپد (با نمایشگر ۱۲٫۹)  با نام آیپد پرو یا پلاس به همراه اپل تی وی جدید نیز در راه باشند.

منبع:دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *