جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آیا iPhone 6s هم خم میشود؟

در حالیکه تعداد گوشیهای iPhone 6 اپل که دچار مشکل خمیدگی شدند آنچنان زیاد نیست، ولی قطع به یقین آرزوی اپل این بود که اصلا چنین اتفاقی نمیافتاد.

آیا iPhone 6s هم خم میشود؟

بر اساس شنیده ها، اپل برای گوشیهای جدید خودش یعنی iPhone 6s و iPhone 6s Plus که قراره در ماه سپتامبر رونمایی بشوند آلیاژ آلومینیوم رو قویتر کرده است
حمید نیک روش در گزارش خود آورده : گفته شده که iPhone های جدید از آلومینیوم سری 7000 ساخته شده اند که خیلی سخت تر و قویتر از آلیاژ آلومینیوم 6063 هست که برای گوشیهای سری قبل استفاده شد.

لوئیس از Unbox Therapy (اون اولین نفری بود که فاش کرد گوشیهای جدید اپل براحتی خم می شوند) موفق شد نمونه ای از قاب محافظی که گفته شده مربوط به iPhone 6s هست رو بدست بیاره و اون رو تحت شدیدترین تستهای علمی برای سنجش مقاومتش در برابر خم شدن قرار بده.
همچنین به بررسی دقیق اجزای تشکیل دهنده قاب پرداخت و متوجه شد که دقیقا آلومینیوم سری 7000 در ساخت اون استفاده شده که بغیر از آلومینیوم مقدار قابل توجهی روی هم در اون بکار رفته.
او قاب جدید رو در کنار قابی که برای iPhone 6 بکار رفته تست کرد. در این آزمایش مشخص شد که iPhone 6 در برابر نیروی 13 کیلوگرم خم میشه در صورتیکه iPhone 6s حداقل دوبرابر این فشار رو تحمل میکنه. یعنی اینکه iPhone 6s در مقابل خم شدن به مراتب مقاوم تر هست.

منبع ICTPRESS

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *