جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آیا نمایشگر گلکسی نوت 8 خمیده است

یک روز دیگر و بازهم نشت اطلاعات از پرچم‌دار آتی سامسونگ! به‌تازگی تصویری از یک محافظ نمایشگر طراحی شده برای گلکسی نوت 8 منتشر شده است که می‌تواند اطلاعات خوبی را در مورد پنل این فبلت در اختیار ما بگذارد. اگر این یک محافظ نمایشگر باشد که براساس مدل واقعی پرچم‌دار سامسونگ تولید شده باشد، با نگاهی دقیق می‌توانیم اطلاعات خوبی را از شمایل پرچم‌دار آینده سامسونگ به‌دست آوریم.

در اولین نگاه متوجه می‌شویم که سامسونگ گوشه‌های گرد نمایشگر را همچون نمونه به‌کار رفته در گلکسی S8 و S8 پلاس، حفظ کرده است. همچنین کاملا مشخص است که کناره‌های نمایشگر به‌صورت خمیده خواهد بود. حاشیه اطراف قاب بسیار کم است، بنابراین می‌توان گفت که این نمایشگر نیز می‌تواند ملقب به Infinity Display باشد.

حاشیه بخش بالایی نمایشگر بسیار کم بوده و تنها برای قرارگرفتن سنسور دوربین، اسپیکر تماس و دیگر سنسورها فضا وجود دارد. همچنین به‌نظر می‌رسد حاشیه بالا و پایین به یک اندازه و قرینه باشند، مطمئنا این خبر خوبی برای کسانی است که به قرینه بودن اشیا وسواس دارند.

منبع منتشرکننده این خبر ادعا می کند که گلکسی نوت 8، جذاب‌تر و زیباتر از گلکسی S8 خواهد بود و بدیهی است که از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات فنی
با توجه به شایعات قبلی، گلکسی نوت 8 در اواخر ماه سپتامبر و با قیمت 999 یورو عرضه خواهد شد. این فبلت از یک نمایشگر 6.3 اینچی از نوع AMOLED و با وضوح QHD استفاده خواهد کرد. دوربین این اسمارت‌فون دوگانه بوده و وضوحی 12 مگاپیکسلی دارد و از OIS استفاده می‌کند. همچنین به‌نظر می‌رسد اسکنر اثر انگشت در گلکسی نوت 8 بازهم در بخش پشتی و در کنار دوربین قرار گرفته است.

قلب پردازشی گلکسی نوت 8 را اسنپدارگون 835 و یا اگزینوس 8895 تشکیل می‌دهد که با 6 گیگابایت رم همراهی می‌شود. انتظار می‌رود میزان فضای ذخیره سازی گلکسی نوت 8، 64 و یا 128 گیگابایت باشد و تولید نیروی آن را یک باتری 3300 میلی‌آمپری برعهده بگیرد.

منبع : آی تی رسان

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *