جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آکواریوم های مجازی

اخیراً کمپانی Sphere ماهی روباتی بنام LumiPuff ساخته است که می تواند توسط بلوتوث و برنامه ای که بر روی تلفن هوشمند نصب می شود، کنترل شود. همچنین یک آکواریوم جذاب بنام “کپسول” برای این ربات تدارک دیده شده است. این محصول اولین ماهی روباتیک و آکواریوم با شارژ بیسیم است که تابحال ساخته شده است.
aakvariom majazi

 

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید محفظه دایره ای دارای یک شارژر بیسیم می باشد که بطور خودکار انرژی مورد نیاز ماهی های ربات را فراهم می کند. در زیر این محفظه پایه ای قرار دارد که برای قرار دادن این تنگ بر روی سطوح بکار می رود. همچنین این پایه برای شارژ کردن و برقراری ارتباط با ماهی ها برای آگاهی از وضعیت و مکان قرار گیری آنها بکار می رود.
اگر داخل این محفظه بیشتر از یک ماهی وجود داشته باشد آنگاه محفظه می تواند آنها را از یکدیگر تشخیص دهد و اجازه می دهد که بتوان با ماهی مشخصی بازی کرد. هنگامی که به این محفظه ضربه ای بزنید مانند تنگ های واقعی، ماهی عکس العمل نشان می دهد. همچنین با نرم افزار مربوطه شما می توانید رنگ ماهی ها را به دلخواه تغییر دهید و  روی ماهی هایتان نام بگذارید. همچنین موقعی که ماهی گرسنه است هشداری دریافت می کنید و اگر به موقع به ماهی غذا ندهید LumiPuff می میرد و از حرکت می ایستد.

تولید انبوه این محصول از سال 2015 آغاز شده است. قیمت آن در فروشگاه ها 270 دلار می باشد. در حال حاضر تنها LumiPuff با این تنگ کار می کند اما کمپانی سازنده ادعا کرده که به زودی نوعی لاکپشت دریایی را نیز به این مجموعه اضافه می کند.

ماهی های روبات بین خانواده ها بسیار محبوب شده اند به طوری که در سال گذشته این ماهی ها جزء پنج اسباب بازی پر فروش در بیش از چهل کشور جهان بودند.

منبع : digitaltrends

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *