جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آپدیت گسترده یاهو میل

یاهو به تازگی از یک بروزرسانی عظیم برای سرویس ایمیل خود خبر داده که ضمن دگرگون کردن رابط کاربری، امکاناتی همچون پشتیبانی از چندین ایمیل و قابلیتی جدید برای حذف رمزهای عبور را در بر دارد.

آپدیت گسترده یاهو میل

یاهو برای ارتقای عملکرد و افزایش جذابیت ظاهری سرویس میل تلاش زیادی به خرج داده و استفاده از اپلیکیشن را آسان تر از گذشته نموده است. قابلیت جدید Yahoo Account Key یکی از قابلیت های مهم این بروزرسانی است که از آن می توان به عنوان جایگزینی ایمن به جای رمزهای عبور استفاده کرد.

 

حساب های کاربری چندگانه

آپدیت گسترده یاهو میل1

با توجه به اینکه اغلب مردم از چندین سرویس ایمیل به طور همزمان استفاده می کنند، یاهو از حالا به کاربرانش اجازه می دهد تا به اینباکس حساب های کاربری دیگر خود از جمله آتلوک، هات میل و AOL از طریق یاهو میل دسترسی داشته باشند. شایان ذکر است که برای کلیه حساب های کاربری می توان از قابلیت های جدید یاهو میل همچون سیستم نوین جستجو، مخاطبین هوشمند و سیستم پیشنهاد خودکار بهره گرفت.

Yahoo Account Key

یاهو3

اوایل امسال، یاهو برای کاربرانش امکانی فراهم کرد تا بتوانند با استفاده از یک کد پیامکی به حساب کاربری خود وارد شوند. این اولین قدم یاهو در راستای حذف رمزهای عبور به حساب می آمد. کمپانی یادشده در قدم بعدی حالا به معرفی Yahoo Account Key پرداخته؛ قابلیتی که برای فراهم کردن دسترسی کاربر به حساب کاربری از اعلان های لحظه ای (Push Notifications) استفاده می کند.

اگر استفاده از این روش بتواند موفقیت آمیز ظاهر شود، دوران به خاطرسپاری پسوردهای پیچیده به زودی به پایان خواهد رسید. بد نیست بدانید که Account Key از لحاظ ایمنی در سطح بالاتری از رمزهای عبور سنتی قرار می گیرد، چرا که از لحظه ای که آن را فعال می کنید، حتی اگر فردی به اطلاعات حساب کاربری شما نفوذ کرده باشد دیگر نمی تواند از آن برای لاگین کردن در یاهو میل استفاده کند.
یاهو4

جستجو
جستجو برای ایمیل ها و محتویات پیوست شده به آنها اغلب به در بسته می خورد، اما یاهو با سیستم جستجوی جدیدش آمده تا این رویه را تغییر دهد. با سیستم متحول شده جستجوی یاهو میل از این پس قادرید تنها با چند کلیک به ایمیل، عکس یا فایل پیوست مورد نظرتان برسید.

نتایج جستجو در اپلیکیشن های ایمیل، معمولا از پیام های ذخیره شده در دستگاه یا صد ایمیل اخیر موجود در سرور تأمین می شوند. یاهو میل جدید کاملا به سرور وابسته است، بنابراین نه تنها پیام های متنی بلکه می توانید تصاویر و فایل های پیوست شده در آنها را نیز جستجو کنید.

سیستم جدید ضمنا توانایی تشخیص اینکه شما از آن در دسکتاپ یا موبایل استفاده می کنید را هم داراست.

یاهو4

از آنجا که اغلب افراد جستجو را بر اساس فرستنده ایمیل انجام می دهند، یاهو از همین موضوع برای طراحی سیستم جستجوی جدیدش بهره گرفته. پس از اینکه چند کلمه را در فیلد جستجوی یاهو میل تایپ می کنید، اپلیکیشن به طور خودکار مخاطبین محبوب را به شما نشان می دهد. سپس نتایج به طور خودکار در دسته های پیام ها، تصاویر و فایل های پیوست دسته بندی می شوند.

ضمنا می توانید در میان ایمیل هایی که خودتان فرستاده اید هم به جستجو بپردازید. جستجو با کلیدواژه هم می تواند شما را به نتایج دقیق تری برساند.

رابط کاربری، زیباتر از گذشته
یاهو در این بروزرسانی تلاش فراوانی برای زیباسازی رابط کاربری انجام داده تا کاربر ضمن لذت بردن از کار در محیط اپ بتواند آسان تر از همیشه به ارسال ایمیل هایش بپردازد.

برای ارسال عکس، ویدئو و یادداشت از طریق ایمیل کافیست مدتی انگشت خود را روی دکمه Compose نگه داشته یا این که از علامت + برای این کار استفاده کنید.

یاهو5

یاهو میل به توئیتر، لینکدین و فیسبوک متصل میگردد، بنابراین از تصاویر پروفایل افراد در این شبکه های اجتماعی به عنوان آواتار در محیط یاهو میل استفاده می کند تا دیگر شاهد آیکن های خالی نباشید.

اطلاعات مخاطبین از این پس به طور خودکار ذخیره می شوند، بنابراین کافیست اسم افراد را در محیط ایمیل جستجو کنید تا به اطلاعات به اشتراک گذاری شده توسط آنها مثل نام، محل کار، سمت شغلی، تاریحچه ایمیل ها و حتی توئیت های اخیرشان دسترسی داشته باشید. یاهو به صورت خودکار این اطلاعات را در سرورهایش ذخیره می کند، حتی اگر آن فرد در فهرست مخاطبین شما حضور نداشته باشد.

پشتیبانی از ژست های حرکتی هم به یاهو میل اضافه شده اند. با سوایپ به راست می توانید ایمیل ها را به عنوان خوانده شده یا خوانده نشده علامت گذاری کنید و با سوایپ به چپ، آنها را به سطل زباله بفرستید.

با نگه داشتن انگشت روی پیام ها نیز حالت انتخاب چندگانه فعال می شود. اگر می خواهید تعداد زیادی از پیام ها را پاک یا جابجا کنید، کافیست انگشتتان را روی یک پیام نگه دارید تا وارد حالت انتخاب چندگانه شوید.

یاهو6

تصاویر و ویدئوها مستقیما از درون ایمیل به نمایش در آمده و به طور خودکار ریسایز می شوند، اگر هم چنین حالتی را دوست نداشتید و نمایش آنها را به صورت فایل های پیوست کلاسیک ترجیح می دهید، کافیست روی آیکن “…” اشاره کنید. برای ارسال سریع یک ایمیل به اینباکس خودتان هم می بایست انگشت خود را مدتی روی دکمه Compose نگه دارید.

زمان انتشار نسخه بروز شده
نسخه جدید یاهو میل را می توانید همین حالا از اپ استور و گوگل پلی دریافت کنید. گفتنی است نسخه جدید یاهو میل برای کاربران دسکتاپ هم از امروز در اختیار کاربران آمریکایی قرار گرفته و به زودی در دسترس کلیه کاربران این سرویس از سراسر جهان قرار خواهد گرفت. قابلیت Account Key را هم می توانید همین حالا در اپلیکیشن یاهو میل تجربه کنید.

منبع:The Next Web

 

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *