جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آپدیت اندروید 7 برای گوشی های اکسپریا ایکس سونی منتشر شد

سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا مدتی است که در اختیار کاربران دیوایس‌های اندرویدی قرار گرفته است ، مطابق تمام ورژن‌های قبلی این سیستم عامل، کمپانی‌های مختلف با زمان‌بندی‌‌های متفاوت و البته با تاخیر زیاد، آن را در اختیار مشتریانشان قرار می‌دهند. اما کمپانی سونی یکی از سازندگانی است که معمولا با سرعت بسیار بالایی، به‌روزرسانی‌های جدید اندروید را برای محصولات خود عرضه می‌کند و حالا این بار هم عرضه‌ی آپدیت اندروید 7 برای گوشی های اکسپریا ایکس سونی آن هم در حالی که تعدادی از محصولات دیگر برندها هنوز نسخه‌ی مارشمالو را دریافت نکرده‌ است، برگ درخشان دیگری در پرونده‌ی این برند ژاپنی محسوب می‌شود.

sony-xperia-x

اما کدام یک از دیوایس های سری اکسپریا ایکس این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد؟ طبق گزارشی رسمی که در وبلاگ سونی منتشر شده است، آپدیت اندروید 7 برای گوشی های اکسپریا ایکس سونی شامل اکسپریا ایکس (Xperia X) با شماره مدل F5121، اکسپریا ایکس دوال (Xperia X Dual) با شماره مدل F5122 و اکسپریا ایکس کامپکت (Xperia X Compact) با شماره مدل F5321 عرضه شده است. بعد از دریافت این به‌روزرسانی، ورژن سیستم عامل اندروید این محصولات به نسخه‌ی 34.2.A.0.266 آپدیت خواهد شد.

البته احتمالا می‌دانید که پیش از این هم تعدادی از محصولات سری ایکس اکسپریا شامل اکسپریا ایکس پرفورمنس و البته اسمارت فون پرچمدار اکسپریا ایکس زد این به‌روزرسانی را دریافت کرده بودند. حالا با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال ۲۰۱۶، این کمپانی ژاپنی در تلاش است تا با عرضه‌ی اندروید 7.0 نوقا برای سایر دیوایس‌های خود، موفق به تجهیز تمام محصولات سری ایکس برند اکسپریا به جدیدترین نسخه‌ی سیستم عامل اندروید شود.

 

منبع : gadgetnews

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *