جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آوای انتظار روی تلفن ثابت

با مراجعه به مراکز مخابراتی منطقه خود، سرویس آوای انتظار تلفن ثابت خود را فعال کنید.

آوای انتظار روی تلفن ثابت سرویس‌هایی مانند آوای انتظار یا آهنگ پیشواز از سال‌ها قبل توسط اپراتورهای تلفن همراه عرضه شده اما چنین امکانی برای تلفن ثابت نیز وجود دارد.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به هنگام تماس با برخی شماره‌های تلفن ثابت به جای شنیدن صدای بوق با یک آهنگ پیشواز مواجه شوید.

این سرویس که با عنوان آوای انتظار از سوی مخابرات استان تهران ارائه شده در حال حاضر در برخی نقاط شهر تهران قابل دسترسی است.

در این سرویس برای شخص تماس گیرنده در زمان انتظار و قبل از برداشتن گوشی توسط مخاطب، قطعه موسیقی یا آهنگ مشخصی به جای بوق پخش میشود و از سوی صاحب خط امکان تغییر آوای انتخابی نیز فراهم است.

سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، بر اساس مصوبه شماره ۱۷۳ ، تعرفه آوای پیشواز تلفن ثابت را با اعتبار ۳۰ روز ۲۰۰۰ ریال اعلام کرده است.

مشترکان تلفن ثابت در مناطقی که این سرویس ارائه می‌شود می‌توانند با مراجعه به مراکز مخابراتی یا از طریق تماس با تلفن گویای ۲۰۳۰ برای فعالسازی آوای انتظار اقدام کنند.پس از فعالسازی این سرویس نیز با مراجعه به سایت منطقه مخابرات استان تهران می‌توان به انتخاب کد آوای مد نظر پرداخت.

منبع ای سی تی پرس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *