جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آمار کاربران لینکداین

زمانی که از شبکه‌های اجتماعی صحبت می‌شود تمامی نگاه‌ها به سمت فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام یا حتی گوگل پلاس معطوف خواهد شد. اما لینکداین نام شبکه‌ی اجتماعی مشهوری است که با محوریت کاری و مشاغل راه‌اندازی شده و حالا بیش از ۴۰۰ میلیون عضو دارد.

آمار کاربران لینکداین
امروزه شبکه‌های اجتماعی نقش بسزایی در زندگی مردم دارند. فیسبوک و توئیتر را باید در صدر شبکه‌های اجتماعی بدانیم. بعد از این دو شبکه، ایسنتاگرام و یوتیوب از جمله شبکه‌های اجتماعی مشهوری هستند که در زمینه‌ی به اشتراک‌گذاری محتوا فعالیت می‌کنند. البته نباید از گوگل پلاس غافل شد. گرچه هیچگاه تکلیف گوگل با این شبکه‌ی اجتماعی مشخص نشد.

البته شبکه‌های اجتماعی زیادی هستند که به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند. لینکداین نام یک شبکه حرفه‌ای است که با هدف برقراری ارتباط میان اعضا برای پیدا کردن فرصت‌های شغلی جدید یا ارتقای کاری تاسیس شده است. این شبکه‌ی اجتماعی ۴۱۴ میلیون عضو از سراسر دنیا دارد که بیشتر آنها از طریق گوشی هوشمند وارد حساب کاربری خود می‌شوند.

اخیرا این کمپانی گزارشی را از سه ماهه‌ی پایانی سال ۲۰۱۵ میلادی منتشر کرده که تعداد کاربران این شبکه با ۱۹ درصد رشد به ۴۱۴ میلیون نفر رسیده است. اضافه شدن اعضا به تنهایی می‌تواند به تنهایی نکته‌ی مهمی باشد ولی اینکه چه تعداد عضو از یک سرویس استفاده می‌کنند نکته‌ی مهم‌تری است. لینکداین به طور متوسط در ماه ۱۰۰ میلیون بازدیدکننده‌ی منحصر به فرد دارد که از این حیث نیز ۷ درصد رشد داشته است.

با این وجود یکی از مهمترین پیشرفت‌ها تعداد بازدید صفحه‌ی اعضا بوده که ۲۶ درصد افزایش داشته است. با توجه به آمار و ارقام منتشر شده به نظر می‌رسد لینکداین عملکرد خوبی داشته است ولی نکته‌ی مهم اینجاست که اعضای این سایت می‌توانند ساده‌تر از گذشته شغل مورد نظر خود را پیدا کنند. بخش کاریابی این شبکه‌ی اجتماعی ۸۰ درصد پیشرفت داشته و بیش از ۶ میلیون فرصت شغلی در این شبکه‌ی اجتماعی ایجاد شده است.

طی سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ میلادی بیشتر تمرکز لینکداین روی ارائه قابلیت‌های مشخصی چون Project Voyager بوده که در واقع نسخه‌ی بازطراحی شده از اپلیکشن این شبکه‌ی اجتماعی است. ضمن اینکه اپلیکیشن LinkedIn Job Search (کاریابی لینکداین) و اپلیکیشن مخاطبان این شبکه‌ی اجتماعی در ارزش آفرینی برای سرویس‌های این کمپانی نقش مهمی داشته و افراد بیشتری را به سمت این شبکه‌ی اجتماعی حرفه‌ای جذب کرده است.

لینکداین اعلام کرده که حدود ۵۷ درصد کاربران از طریق گوشی‌ هوشمند وارد این شبکه می‌شوند. این آمار شاید خیلی قابل توجه نباشد ولی نشان می‌دهد تصمیم آنها برای استراتژی موبایلی در مسیر درستی گام برمی‌دارد. گرچه نباید از ماهیت شبکه‌های دسکتاپ محور نیز غافل شد.

منبعANDROIDHEADLINES

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *