جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آمار کاربران فعال لینکدین

شبکه اجتماعی لینکدین که در آخرین گزارش خود تعداد کاربران فعالش را ۳۹۶ میلیون نفر اعلام کرده بود حالا با انتشار گزارش مالی جدید تعداد آنها از ۴۰۰ میلیون نفر هم فراتر رفته است.

آمار کاربران فعال لینکدین

لینکدین گزارش مربوط به وضعیت مالی خود در فصل سوم سال ۲۰۱۵ میلادی را منتشر کرد و چند ساعت پس از آن ارزش سهام این شرکت کاهش یافت، این شبکه اجتماعی توضیح داد در دوره زمانی مذکور ۴۱ میلیون دلار ضرر مالی خالص را تجربه کرد که این رقم به‌ازای هر سهم در تالار بورس ۳۱ سنت محاسبه شد.


وال استریت از قبل پیش‌بینی کرده بود شرکت لینکدین در این دوره زمانی به ازای هر سهم خود ۴۶ سنت درآمد کسب می‌کند تا مجموع درآمدهای آن ۷۵۵.۶۴ میلیون دلار محاسبه شود.
لینکدین تصریح کرد از زیرمجموعه جدید خود موسوم به Lynda.com که پورتال آموزشی آنلاین با قابلیت ثبت نام کاربران محسوب می‌شود درآمدی بالغ بر ۴۱ میلیون دلار کسب کرده است.
«جِف وِینر»  مدیرعامل لینکدین در این خصوص گفت: «ارتقای پلتفرم Lynda.com در فصل سوم امسال همزمان با عرضه سرویس LinkedIn Influencer صورت گرفت و قابلیت‌های جدیدی را در اختیار اعضای ما قرار داد. سرویس Lynda سال گذشته موفق شد قراردهای چند ساله با سازمان‌ها را منعقد کند. ارزش این قراردادها ۴ میلیون دلار بود که به بالاترین رکورد رسید».

منبع  ZDnet

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *