جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


یخچال های جدید سامسونگ در ایفا 2016

جدیدترین یخچال‌های سامسونگ با فناوری خنک‌کننده دوگانه (Twin Cooling Plus) در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ در شهر برلین آلمان رونمایی می‌شود. این یخچال‌ فریزر با داشتن دو خنک کننده مجزا در قسمت یخچال و فریزری که در پایین آن قرار گرفته رطوبت مواد غذایی را در سطح مطلوبی حفظ می‌کند.

یخچال های جدید سامسونگ در ایفا 2016

مهم‌ترین نکته در نگهداری مواد غذایی و پخت و پز حفظ طعم اصلی آنهاست. فناوری خنک‌کننده دقیق سرآشپز (Precise Chef Cooling) سامسونگ راه‌حلی بهینه برای حفظ طعم اصلی موادغذایی است. این فناوری دمای یخچال و نوسان آن را با دقت ۵/۰ ± سانتی‌گراد کنترل می‌کند تا مانند یک سرآشپز مواد غذایی خوش‌طعم و البته غذاهایی لذیذ و خوشمزه در یخچال همیشه با همان رنگ و بوی اولیه باقی بمانند.

فامیلی هاب (Family Hub) فریزرپایین به هوشمندی نسل پیشین خود است. سه دوربین تعبیه شده در یخچال، در زمان‌هایی که در یخچال بسته است محتویات درون دستگاه را روی تبلتی که بر روی در آن وجود دارد، نشان می‌دهند و می‌توان به لطف آن از بازکردن‌های متمادی در یخچال جلوگیری کرد و فضای داخل یخچال را از روی تبلت بدون باز کردن در یخچال دید.

البته امکان مشاهده تصاویر درون یخچال در گوشی‌های هوشمند وجود دارد. با این ویژگی صاحبان یخچال در هر مکانی که باشند می‌توانند با مشاهده مواد غذایی موجود در یخچال از میزان باقی مانده غذاها و خوراکی‌ها مطلع شوند. اپلیکیشن یادآوری غذا (Food Reminder) این امکان را به صاحبان یخچال‌ها می‌دهد که تاریخ انقضای مواد غذایی موجود در یخچال را وارد کنند و بدون باز کردن در یخچال، از روی تبلت زمان انقضای محصولات داخل یخچال را ببینند.

تبلت 21.5 اینچی یخچال‌ امکان تعامل مناسب را برای صاحب یخچال فراهم می‌کند. به گونه‌ای که با استفاده از اپلیکیشن Samsung Smart Home اعضای خانواده می‌توانند عکس‌ها و مطالب خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و حتی با هم‌گام‌سازی تقویم خود بر روی این اپلیکشن از برنامه‌های روزانه یکدیگر باخبر شوند.

آشپزخانه‌ها در زمان‌ صرف غذا به مکانی برای جمع‌شدن اعضای خانواده در کنار یکدیگر تبدیل می‌شود. امکان پخش موسیقی و حتی برنامه‌های تلویزیونی در تبلت یخچال این دستگاه را به وسیله‌ای برای سرگرمی خانواده و مهمان‌های خانه شما مبدل می‌کند.

منبع ای سی تی پرس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *