جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گیم پد های بیسیم مخصوص تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها

۱ – Razer Serval

game pad 1

قیمت: ۷۹.۹۹ دلار

پشتیبانی از: اندروید ( به زودی پشتیبانی از کامپیوتر )

گیمر‌ها قطعاً نام ریزر آشنا خواهند بود. این کمپانی حتی بازیخور‌های پلتفرم اندروید را نیز در نظر گرفته است تا با ارائه یک گیم پد بیسیم، آنها را در این پلتفرم نیز تنها نگذارد. به واسطه بلوتوث قادر خواهید بود تا این گیم پد را به تلفن اندرویدی خودتان متصل کرده و از بازی خود لذت ببرید. این گیم پد از ۱۲ کلید اکشن و دو کلید آنالوگ بهره می‌برد. همچنین Razer Serval مجهز به یک گیره مخصوص برای نگهداری گوشی‌های هوشمند است تا کاربر در هنگام بازی، لذت استفاده از یک کنسول دستی را داشته باشد.

۲ – Steelseries Stratus XL

game pad 2

 

قیمت: ۴۹.۹۹ دلار (مدل آی او اس و مک) – ۵۹.۹۹ دلار (مدل اندروید و پی‌سی)

Steelseries برندی آشنا در عرضه صفحه کلید مکانیکی است. آنها با عرضه گیم پد نشان داده اند که می‌توانند یکی از بهترین‌ها در این زمینه نیز باشند. گیم پد Stratus XL این کمپانی می‌تواند انتخاب خوبی برای بازیخور‌های موبایلی باشد. این گیم پد دارای کلید‌های بسیار نرمی است که در کنار پاسخ گویی فوق العاده سریع خودش به واسطه اتصال بلوتوث و همچنین حدود ۴۰ ساعت استفاده به وسیله دو جفت باتری AA، می‌تواند یک یار همیشگی برای تلفن هوشمند شما باشد.

 

۳ – Moga Rebel

game pad 3

قیمت: ۷۹.۹۹ دلار

پشتیبانی از: آی او اس

مگا ربل یک گیم پد بالارده و مخصوص اتصال به آیپد و آیفون شما به وسیله بلوتوث خواهد بود. تعداد مناسب کلیدها، خوش دست بودن و یک گیره جهت نگاه داشتن انواع مدل‌های مختلف آیفون از ویژگی‌های این محصول می‌باشد.

 

۴ – Mad Catz LYNX 3

game pad 4

قیمت: ۶۹.۹۹ دلار

پشتیبانی از: اندروید و پی‌سی

این گیم پد زیباترین کنترل جهان نیست اما یکی از بهترین‌ها در این زمینه خواهد بود. طراحی تاشو این گیم پد به شما اجازه خواهد داد تا به راحتی آن را در جیب یا کوله‌ی خود گذشته و به راحتی با خود حمل کنید. همچنین یک پایه نگهدارنده و اپلیکیشنی مخصوص تنظیم حساسیت ورودی به کلیدها نیز وجود دارند که می‌توانند کنترل بازی را باب میل شما کنند. این گیم پد بلوتوثی از یک باتری قابل شارژ استفاده می‌کند و شما را قادر می‌سازد تا با هربار شارژ ۳۰ ساعت از آن استفاده نمایید.

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *