جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوگل و نامگذاری اندروید N

با وجودی که از ماه مارس نسخه پیش نمایش اندروید N برای توسعه دهندگان عرضه شده است، گوگل هنوز تصمیمی در خصوص نام این سیستم عامل نگرفته است. اما با توجه به اخبار جدید به نظر می رسد به پایان این انتظار نزدیک می شویم. گوگل امروز اعلام کرد که نام اندروید N در “چند هفته آینده” اعلام خواهد شد.

گوگل و نامگذاری اندروید N

چندی پیش گوگل وبسایت جدیدی راه انداخت و از کاربران سیستم عامل اندروید یا هر شخص علاقه مندی خواست که ایده ها و پیشنهادات خود برای نام اندروید N را با گوگل به اشتراک بگذارند. البته معلوم نیست که آیا گوگل یکی از این نام های پیشنهادی را در نهایت برای اندروید جدید برگزیده یا از ایده دست اندرکاران این پلتفرم بهره برده است. در هر حال اینطور که به نظر می رسد اواخر ماه جاری میلادی پاسخ خود را دریافت می کنیم.
تعداد زیادی از شیرینی های خوشمزه و پرطرفدار با حرف N شروع می شوند مانند نوتلا یا نوگال و یا شیرینی های نه چندان شناخته شده از نقاط و کشورهای مختلف مانند نیاپام. همانطور که می دانید گوگل همیشه نام اندروید را از بین شیرینی ها انتخاب کرده، پس با وجودیکه در فهرست پیشنهادات به اسامی سایر غذاها هم برمی خوریم تصور نمی شود که بتوانند نام اندروید N باشند.

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *