جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوگل از لیست محبوبترین ها حذف شد

در جدیدترین رده‌بندی صد شرکت محبوب جهان، گوگل نه‌تنها جایگاه اول را از دست داده بلکه به‌طور کامل از این لیست حذف شده است. به گزارش وب‌سایت Androidheadlines، هر از گاهی شاهد انتشار نتایج مطالعات، نظرسنجی‌ها و بررسی‌هایی هستیم که انتشار لیست شرکت‌هایی با بهترین عملکرد در زمینه ارائه خدمات پشتیبانی و یا دیگر فاکتورهای مورد نظر مشتریان را به همراه دارد.

گوگل از لیست محبوبترین ها حذف شد

در جدیدترین نمونه این‌ بررسی‌ها که توسط شرکت FutureBrand انجام پذیرفته، لیستی از 100 شرکت محبوب جهان منتشر شده است. نکته قابل توجه آنکه گوگل که مدت‌ها بود در صدر این لیست قرار داشت، نه‌تنها این جایگاه را به اپل واگذار کرده بلکه به‌طور کامل از این مجموعه کنار گذاشته شده است. البته این تغییرات نه به‌خاطر کاهش محبوبیت گوگل، بلکه به علت از دست رفتن صلاحیت حضور در این لیست، در نتیجه قرارگرفتن در زیرمجموعه شرکت مادر یعنی آلفابت اعمال شده است.

آلفابت که جایگزین گوگل در این لیست شده، در حال حاضر در رده بیست و یکم قرارگرفته که این امر نیز با درنظر گرفتن تعامل کم‌تر این شرکت با مشتریان (در مقایسه با گوگل) توجیه‌پذیر است. این تغییرات، بهبود جایگاه دیگر شرکت‌ها در این لیست را به همراه داشته تا پس از اپلِ صدرنشین، مایکروسافت و سامسونگ در رده‌های دوم و سوم قرار گیرند. والت‌دیزنی و AbbVie نیز تکمیل‌کننده لیست پنج عنوان محبوب جهان خواهند بود. فیس‌بوک در رده ششم، آمازون هشتم و اینتل دوازدهم این لیست است. NTT DoCoMo با قرارگرفتن در رده 52، کوالکام 65، ورایزون 83 و ودافون 88، دیگر شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی به حساب می‌آیند که نام آن‌ها در این لیست به چشم می‌خورد.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *