جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوشی هوشمند V20 ال جی

شرکت ال‌جی از گوشی هوشمند جدید خود V20 که در واقع نسخه به‌روزرسانی شده V10 به حساب می‌آید رونمایی کرد.

گوشی هوشمند V20 ال جی

گوشی جدید ال‌جی یعنی V20 اولین دستگاه اندرویدی خواهد بود که از همان بدو ورود به بازار، از اندروید 7.0 نوگت بهره می‌برد. این گوشی هوشمند از ماه جاری و در قالب سه رنگ خاکستری تیره، نقره‌ای و صورتی به بازار عرضه خواهد شد. قیمت این محصول، بسته به بازارها و اپراتورهای مختلف، متفاوت خواهد بود.

از نظر ظاهری، V20 بیشتر شبیه به G5 است تا V10 اما خبری از قابلیت‌های ماژولار جی 5 و سخت‌افزارهای جانبی نظیر برند Friends در این محصول نخواهد بود. ال‌جی در گوشی هوشمند جدید خود از سیلیکون پلی‌کربنات در قسمت بالا و پایین گوشی استفاده کرده است. اقدامی که در نگاه اول ممکن است کاربران را از کیفیت ساخت V20 مایوس کند اما در عمل، ال‌جی معتقد است استفاده از بدنه سیلیکون پلی‌کربناتی، از این گوشی در مقابل ضربه‌ها و به‌زمین افتادن‌های روزمره محافظت خواهد کرد. این گوشی هوشمند از استاندارد MIL-STD 810G به‌منظور مقاومت هرچه بیشتر در برابر ضربه و شوک بهره‌مند شده است.

با وجود این، V20 مشخصه اصلی V10 یعنی صفحه‌نمایش ثانویه را بار دیگر پیش روی کاربران قرار داده است. در قسمت بالا، سمت راست صفحه‌نمایش 5.7 اینچی IPS LCD وی‌20 با رزولوشن QHD، صفحه‌نمایش‌ کوچکی به حالت افقی تعبیه شده که میان‌بر برنامه‌ها، هشدارها و اطلاعات مورد نیاز کاربر را نشان می‌دهد. ال‌جی اعلام کرده این صفحه‌نمایش ثانویه، در مقایسه با آنچه در V10 مشاهده کرده بودیم، پرنورتر و با کنتراست بالاتر پیش روی کاربران خواهد بود.

در قسمت مشخصات سخت‌افزاری داخلی، V20 تمامی انتظارات کاربران از یک پرچمدار اندرویدی سال 2016 میلادی را برآورده می‌کند. کوالکام اسنپ‌دراگون 820، چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی از جمله مشخصات این محصول است. این گوشی هوشمند از کارت حافظه جانبی تا ظرفیت 2 ترابایت پشتیبانی می‌کند. باتری قابل تعویض 3200 میلی‌آمپرساعتی این محصول هم با بهره‌گیری از تکنولوژی Quick Charge 3.0، قابل شارژ است.

ال‌جی قابلیت‌های ویژه‌ای را هم برای مشتاقان محتویات چندرسانه‌ای درنظر گرفته است. این شرکت از همکاری با Bang & Olufsen برای بهبود عملکرد در پخش محتویات چندرسانه‌ای استفاده کرده تا کاربران امکان کنترل 72 سطحی خروجی صدا را داشته باشند. علاوه بر این، پشتیبانی از فرمت موسیقی بدون افت کیفیت (Lossless) از جمله Apple Lossless هم درنظر گرفته شده است. الجی ادعا کرده میکروفون داخلی V20 امکان ضبط طیف گسترده‌ای از صداهای محیطی، از مکالمه‌های ساده تا صدای کنسرت راک را بدون اعوجاج و افت کیفیت خواهد داشت. در هنگام فیلم‌برداری ویدئویی هم امکان ذخیره بدون افت کیفیت صدا، برای رسیدن به بالاترین سطح کیفی خروجی وجود خواهد داشت. V20 در قسمت جلو از دوربین 5 مگاپیکسلی ویژه سلفی و در قسمت پشتی هم از یک دوربین 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 در کنار سنسور واید 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.8 بهره‌مند شده است.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *