جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوشی متفاوت Vernee Apollo

فرض کنید شما یک تولید کننده قدیمی اسمارت فون هستید که به دنبال روش های کسب شهرت برای برند خود می گردید. آیا در ابتدا به دنبال ساخت یک دستگاه بی کیفیت و نوپا می روید و امیدوار می مانید تا اولین محصول خود را با یک قیمت نسبتاً بالا و کافی بفروشید و پس از آن درآمد شما بتواند کمکتان کند که گوشی بعدی خود را تولید کنید؟ و یا در ابتدا کاری انجام می دهید که به اندازه کافی جلب توجه کند و شامل ویژگی های سخت افزاری قدرتمندی باشد؟

گوشی متفاوت Vernee Apollo


یکی از تولید کنندگان اسمارت فون به نام Vernee، سه گوشی جدید را در وب سایت خود به ثبت رسانده است. مدل پرچمدار این شرکت به نام Vernee Apollo در حال آماده سازی ست. این گوشی مجهز به صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسلی QHD است. چیپست به کار رفته در Apollo یک چیپست مدیاتک Helio X20 است که به ده هسته مجهز است. این مدل مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ست. در قاب پشتی دستگاه نیز یک سنسور دوربین 21 مگاپیکسلی IMX230 سونی مشاهده می شود و دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسلی ست که از چت های ویدیویی پشتیبانی می کند. جنس بدنه Apollo فلزی ست و از USB نوع C و قابلیت های فورس تاچ پشتیبانی می کند.
البته برخی از ویژگی های این گوشی مانند سایز باتری نیز مشخص نیست و ما مشتاق هستیم که بدانیم کدام یک از بیلدهای اندروید روی آن نصب شده است. همچنین قیمت نهایی این محصول نیز بسیار مهم است که هنوز حرفی از آن به میان نیامده اما این شرکت می گوید که یک قیمت رقابتی را برای گوشی پرچمدارش در نظر گرفته است.
سوال نهایی این است که آیا Vernee این محصول را در بازار داخلی چین نگه خواهد داشت و یا به کاربران آمریکانی نیز شانس خرید این گوشی را خواهد داد. همچنین در ماه آوریل مشخص خواهد شد که این گوشی دقیقاً در چه تاریخی رونمایی می شود. برای اطلاع از خبرهای تکمیلی با تک شات همراه باشید.

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *