جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوشی بدون لبه Oppo Mix : موج سریع حذف حاشیه در چین!

شرکت Vivo و Oppo، مالک یکسانی دارند؛ پس از معرفی گوشی بدون حاشیه Vivo X20، اکنون نوبت به شرکت Oppo رسیده است تا با گوشی بدون لبه Oppo Mix به بازار بدون حاشیه‌ها قدم بگذارد.

 

 

گوشی بدون لبه Oppo Mix

شرکت Oppo در طی چند ماه اخیر، گوشی جدیدی معرفی نکرده و تنها به معرفی سری پرچمدار Oppo R11 رضایت داده است. با این‌حال، به‎نظر می‌رسد این سازنده چینی به دنبال عرضه گوشی متفاوتی است که آن‌را نسبت به سایر محصولات بازار متمایز خواهد کرد.

براساس آخرین گزارش‌های منتشر شده از چین، شرکت Oppo روی گوشی پرچمدار جدیدی با سیستم‎عامل اندروید مشغول به کار است که احتمالاً در ماه نوامبر امسال، معرفی خواهد شد. البته باید توجه داشته باشید که این شایعات به صورت رسمی توسط شرکت Oppo تأیید نشده است .

جدا از اینکه گوشی جدید Oppo، بدون حاشیه است؛ اعلام شده که این مدل اسم‌رمز Mix با به همراه دارد. علت این موضوع، فاش شدن گوشی بدون حاشیه Oppo در آزمون گیک‌بنچ با اسم‌رمز Oppo Mix بوده است. البته، هنوز مشخص نیست که گوشی جدید Oppo چه نامیده خواهد شد اما ممکن است شرکت سازنده، آن‌را با نام دیگری عرضه نماید؛ سری Mix پیش‌تر توسط شرکت شیائومی برای گوشی‌‏های پرچمدار این سازنده با طراحی بدون حاشیه درنظر گرفته شده است.

آن‌طور که اطلاعات فاش شده از گوشی جدید Oppo Mix در آزمون گیک‎بنچ نشان می‌دهد، تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام قدرت پردازشی این مدل را تأمین خواهد کرد. همان‌طور که می‌دانید، تراشه پرچمدار جدیدی توسط کوالکام تا سه ماهه اول سال 2018 معرفی نخواهد شد و به همین جهت، انتخاب سازندگان در حال‌حاضر به تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام محدود شده است. این مدل از شش گیگابایت حافظه رم استفاده می‎کند و سیستم‏عامل اندروید نوقا 7.1.1 روی آن نصب خواهد بود.

گوشی بدون حاشیه جدید اوپو موفق شده است تا امتیاز 1907 را در بررسی تک هسته پردازشی و امتیاز 6596 را در بررسی تمامی هسته‌های پردازشی فعال، به‌دست آورد. فرکانس هسته‌های پردازشی تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام نیز روی 1.9 گیگاهرتز تنظیم شده است. باید اشاره کرد که گوشی پرچمدار 2017 سامسونگ یعنی گلکسی S8 و S8 Plus با تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام (این نسخه در ایالات متحده عرضه می‌شود) به ترتیب موفق به کسب امتیاز 5985 و 6050 در بررسی تمامی هسته‌های پردازشی فعال در آزمون گیک‌بنچ شده است.

منابع مطلع در صنعت گوشی‏های هوشمند، پیش‌بینی می‌کنند که شرکت Oppo از یک نمایشگر AMOLED ساخت سامسونگ برای گوشی بدون حاشیه جدیدش استفاده خواهد کرد. با این‎حال، هنوز رزولوشن نمایشگر گوشی Oppo Mix مشخص نشده است. از دیگر قابلیت‏های احتمالی گوشی Oppo Mix می‌توان به نسخه جدید فناوری شارژ سریع VOOC و زوم اپتیکال خیره‎کننده 5 برابری برای دوربین اصلی اشاره کرد.

منبع : جی اس ام

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *