جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوشی اندرویدی نوکیا در راه است

شایعات زیادی در خصوص یک نوکیای اندرویدی شنیده می‌شود که چندین ماه است این کمپانی در حال تولید آن است. از آنجایی که هیچ چیز در صنعت تکنولوژی از دید مخفی نخواهد ماند، خیلی زود از همان زمان که مایکروسافت تصمیم به فروش برند نوکیا را گرفت خبر گوشی اندرویدی نوکیا در بین دوستداران تکنولوژی پیچید.

گوشی اندرویدی نوکیا در راه است

حال پس از گذشت 9 ماه گزارشی رسمی از سوی شرکت نوکیا این خبر را تأیید می‌کند که گوشی اندرویدی نوکیا در سه ماهه پایانی سال 2016 میلادی رونمایی خواهد شد. به نقل از «مایک وانگ» مقام اجرایی این شرکت، نوکیا قصد دارد با عرضه سه الی چهار گوشی هوشمند و تبلت اندرویدی بار دیگر قدرتمندانه به بازار محصولات اندرویدی نفوذ کند.

البته نوکیا نمی‌خواهد از نظر فنی این محصولات را طراحی، تولید و یا حتی به فروش برساند بلکه قصد دارد تا نام برند خود را بر روی این محصولات مستقر سازد. این به دلیل آن است که نوکیا مقدار بسیار زیادی از سرمایه خود را همراه با گوشی‌های ویندوز فونی از دست داده است و آن‌ها نمی‌توانند بار دیگر در سطح کلان ریسک کنند. به همین دلیل است که یک کمپانی فنلاندی با نام HMD Global قصد دارد این گوشی‌های برند نوکیا را طراحی و بازاریابی کند و در انتها شرکت فاکس‌کان الکترونیکس نیز به تولید آن‌ها بپردازد. چندی پیش شرکت HMD با در اختیار گرفتن نوکیا این امکان را پیدا کرده است تا بتواند از برند نوکیا در محصولات آینده خود استفاده کند.

گوشی اندرویدی نوکیا در راه است2

در حالی که هنوز هیچ بحثی در زمینه سخت افزاری این محصولات به میان نیامده است، شایعات ادعا می‌کنند که گوشی اندرویدی نوکیا در دو مدل رده بالا روانه بازار خواهد شد. آنچه که مشخص است  ظاهراً این دو محصول دارای صفحات نمایش 5.2 و 5.5 اینچ بوده که از یک پنل QHD OLED نیز بهره می‌برند. علاوه بر آن انتظار می‌رود که هر دو آن‌ها از چیپست اسنپدراگون 820 کوالکام قدرت بگیرند. از دیگر مشخصات احتمالی گوشی‌های جدید شرکت نوکیا باید به بدنه فلزی، دوربین 22.6 مگاپیکسلی و همچنین بدنه‌ای ضد آب اشاره کرد. در حالی که بسیاری از مردم با گوشی‌های قدیمی شرکت نوکیا خاطرات زیادی را ساخته‌اند، بدون شک این خبر خوبی برای آن‌ها خواهد بود که بدانند نوکیا بار دیگر قصد دارد تا حضور قدرتمندانه‌ای را در بازار حوزه تکنولوژی داشته باشد
منبعandroidheadlines

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *