جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوشی تاشوی سامسونگ

طبق جدیدترین خبرهای منتشر شده؛ سامسونگ در سال 2017 دو گوشی کاملا منحصربه‌فرد با قابلیت تا شدن معرفی می‌کند.

گوشی تاشوی سامسونگ

ظاهرا قرار است گوشی که سامسونگ وارد بازار می‌کند از دو صفحه‌نمایش استفاده کند.

طبق پیش‌بینی‌ها قرار است این دو گوشی برای نخستین بار در نمایشگاه CES یا MWC که در سال 2017 میلادی برگزار می‌شوند؛ رونمایی شوند.

یعنی احتمالا برای ماه ژانویه یا فوریه سال آینده باید منتظر دیدن این گوشی‌ها باشیم. اگر از علاقه‌مندان دنیای فناوری یا اسمارت‌فون‌ها باشید حتما می‌دانید که شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند سال‌هاست که رویای تولید گوشی را دارند که از دو صفحه‌نمایش برخوردار باشد؛ به‌طوری‌که با بازکردن آن‌ها گوشی تبدیل به تبلت شود.

شرکت لنوو در کنفرانس TechWorld  نمونه اولیه اسمارت‌فونی را معرفی کرد که از صفحه‌نمایش‌های انعطاف‌پذیر استفاده می‌کرد و مصرف‌کننده می‌توانست آن‌ را به‌مانند یک ساعت مچی روی دست خود ببندد.

هم‌چنین آن‌ها تبلتی را معرفی کرده بودند که صفحه‌نمایش آن جمع می‌شد. ولی موضوع این است که هیچ‌کدام از آن‌ها به تولید انبوه نرسیدند.

ولی طبق خبری که در این خصوص منتشر شده؛ گوشی جدید سامسونگ از دو صفحه‌نمایش کاملا مجزا که از طریق یک لولا به یکدیگر متصل شده‌اند استفاده می‌کند و کاربران سه گزینه را برای کار با آن خواهند داشت. در حالت اول؛ کاربر می‌تواند یک صفحه‌نمایش را به سمت خود و صفحه‌نمایش دیگر را به سمت پایین قرار دهد.

در دومین حالت؛ هر دو صفحه‌نمایش روبه‌روی قرار می‌گیرند تا از وارد شدن هرگونه آسیب به آن‌ها جلوگیری شود.

در حالت سوم نیز؛ هر دو صفحه‌نمایش در یک راستا و در مقابل کاربر قرار می‌گیرند تا از آن به‌عنوان تبلت استفاده شود.

سامسونگ در این خصوص گفته که عجله‌ای برای معرفی آن ندارد و ترجیح می‌دهد در ابتدا بازخوردهای کاربران را مورد بررسی قرار دهد.

منبع ای سی تی پرس

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *