جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجت ویژه برای افزایش حافظه گوشی

گجت ویژه برای افزایش حافظه گوشی برای کسانی که دوست دارند تعداد زیادی از تصاویر ، فیلم و موسیقی و …ذخیره کنند ، به وجود آمد. در حالی که این دستگاه ها نهایتا به ۱۶ گیگابایت  (حتی کمتر ) حافظه داخلی محدود شده اند.هرچند برخی از گوشی های هوشمند دارای حافظه ذخیره سازی در خدود ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت هستند ولی از حافظه خارجی پشتیبانی نمی کنند.با این حال تعداد زیادی از کاربران به فضای ذخیره سازی زیادی احتیاج دارند.

 

afzayeshe hafeze gooshi 1

 

در واقع آن به این معنی نیست که گوشی شما ۳۲GB یا ۶۴GB حافظه ذخیره سازی دارد دیگر نمی توانید از حافظه بیشتری استفاده کنید. در حال حاضر در یک فرایند Crowdfund(یک عمل سرمایه گذاری روی پروژه های خاص از طریق اینترنت با حضور عموم مردم است) در Kickstarter (یک Crowdfund جهانی مستقر در آمریکا است) ،محصول جدیدی در حال ساخت است ،که کیس ExoDrive  نام دارد این اسلات خارجی  می تواند یک راه حل برای مشکل حافظه ذخیره سازی شما باشد.که برای تعدادی از گوشی های اندرویدی بالا که دارای اسلات کارت MicriSD هستند و یا حتی برای گوشی هایی که این اسلات را ندارند هم طراحی شده است، کیس ExoDrive به صورت یک اسلات حافظه MicroSD طراحی شده است همراه با یک آداپتور microUSB می باشد.که از طریق آن می توانید گوشی خود را به لب تاپ یا pc  خود وصل یا از طریق آن می توانید گوشی خود را شارژ کنید. باتوجه به گفته سازندگان کیس ExoDrive این کیس سازگار با اسلات کارت microSD تا ۱۲۸ گیگابایت است (البته آنها به طور بالقوه ارائه هدفشان تا پشتیبانی ۲ ترابایت است).

مدلهای اندرویدی که ExoDrive  از آنها پشتیبانی می کند مدلهای بالایی هستند مانند HTC ONE M8 که در حال حاضر هم دارای یک اسلات micrSD با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت است.گوشی های دیگر نیز شامل Motorla Moto X،Motorola Moto G، Nexus 6،Samsung Galaxy S5،LG G2،Nexus 5،HTC One(M7)،OnePlus one و Samsung galaxy S4 می باشد.تا آنجا که به آیفون اپل مربوط می شود.تیم ExoDrive می گوید برای آیفون هم مواردی بعد از اتمام پروژه در دسترس خواهد بود مثلا برای ایفون ۵ ، آیفون ۶ ،آیفون ۶ پلاس.

 

afzayeshe hafeze gooshi 2

 

کیس ExoDrive از کارت های حافظه SD,SDXC,SDHC پشتیبانی می کند قیمت برای رنگ سیاه ExoDrive ،۲۰ دلارUSD می باشد و اما شما می توانید برای اینکه از سه رنگ موجود(سیاه ،سفید،خاکستری) یکی را انتخاب کنید باید $۸ USD بیشتر پرداخت کنید یعنی در حدود ۲۸ دلار. با استاندارد سازی شدن این دستگاه توسط کیکاستارتر قیمت به ۴۵ دلار نیز می رسد.

منبع : زوم تک

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *