جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


فاسیل برای تسلط گجت های پوشیدنی، Misfit را خریداری کرد

کمپانی فاسیل که در زمینه تولید پوشدنی های مخصوص تناسب اندام فعالیت می کند و اخیرا هم یک ساعت هوشمند اندرویدی را معرفی کرده است امروز اعلام کرد کمپانی Misfit را خریداری می کند که بیشتر به خاطر ساخت دنبال کننده های تناسب اندامش شهرت دارد.

fossil

قرارداد امضا شده، ارزشی بالغ بر 260 میلیون دلار دارد و به موجب آن، فاسیل می تواند به بازار خریداران دستگاه های پوشیدنی طرف دوم قرارداد خود دسترسی داشته باشد.

از طرف دیگر، با این قرارداد، فاسیل می تواند از تجربیات چندین ساله شرکت Misfit در زمینه طراحی و ساخت پوشیدنی های هوشمند بهره بگیرد و از پلتفرم مبتنی بر کلاود آن نیز برای دنبال کردن مشخصه های سلامتی کاربرانش استفاده نماید.

به بیان دیگر، این همکاری می تواند به تولید دستگاه های جذابی بیانجامد و از همه مهمتر برای Misfit مفید واقع می شود که مدتهاست آپگریدی را برای دنبال کننده سلامتی خود به نام شاین 2 ارائه نکرده است.

حالا که طیف وسیعی از تلفن های همراه و گجت های ارزان قیمت می توانند مشخصه های سلامتی افراد را در حد پایه اندازه گیری کنند، لازم است که شرکت های فعال در حوزه سلامتی سخت تر از این کار کنند تا نشان دهند که چرا اصلا چرا به دستگاه های مجزایی برای دنبال کردن سلامت نیاز است.

 

منبع : engadget

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *