جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجت جدید سامسونگ ؛‌ کانکت تگ یک دستگاه ردیابی چند منظوره مجهز به اینترنت

شرکت سامسونگ یک دیوایس ردیاب چند منظوره به نام سامسونگ کانکت تگ (Samsung Connect Tag) را معرفی کرد. این دیوایس از اینترنت سلولی،‌ وای فای و جی پی اس نیز بهره می‌برد.

 

گجت جدید سامسونگ ؛‌ کانکت تگ یک دستگاه ردیابی چند منظوره مجهز به اینترنت

کمپانی سامسونگ شب گذشته از یک اینترنت اشیا ردیاب چندمنظوره مجهز به اینترنت موبایلی به نام سامسونگ کانکت تگ پرده‌برداری کرد. این محصول در واقع مشابه دیوایس‌های ردیاب اینترنت اشیا عرضه شده در بازار است که می‌توانید از آن‌ها برای محافظت از کیف‌های دستی، کیف پول و یا حتی حیوانات خانگی خود استفاده کنید. به گفته سازنده، کانکت تگ راه جدیدی برای حفظ چیزهایی است که دوستشان داریم و برایمان با ارزش هستند.

سامسونگ می‌گوید که این دیوایس چند منظوره، نخستین دستگاه مخصوص مصرف کنندگان است که از تکنولوژی شبکه‌ی باند باریک (Narrowband) قدرت می‌گیرد. این تکنولوژی، یک استاندارد ارتباطی سلولی مخصوص استفاده داده‌های کوچک با توان و انرژی کم و همچنین قابلیت اتصال به اینترنت برای بهبود عملکرد خدمات مکانی است. سامسونگ کانکت تگ نوتیفیکیشن‌های هوشمند مکانی را مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا کم پهنا (NB-IoT)‌ و یا شبکه Cat.M1 ارائه می‌کند. این امر با تکیه بر سرویس‌های اینترنتی انجام می‌گیرد تا اطلاعات مکانی دقیقی برای حفظ امنیت و ایمنی هرچه تمام کاربران ارائه شود.

این محصول با جی پی اس، وای فای و سیم کارت کار می‌کند، بنابراین کاربران می‌توانند اطلاعات دقیق مکانی در داخل خانه و خارج از خانه را دریافت کنند. سامسونگ کانکت تب همچنین می‌تواند به کیف کوله پشتی فرزند شما متصل شود و یا آن را به قلاده‌ی سگ خود متصل کنید. این دیوایس در داخل یک محافظ قرار گرفته است و دسترسی به آن نیز مستلزم کلید است، بنابراین هیچگاه نباید نگران گم کردن آن توسط فرزندتان باشید.
سامسونگ کانکت تگ یک دیوایس کاملا ضد آب است

سامسونگ کانکت تگ اکوسیستم دیوایس‌های هوشمند اینترنت اشیا غول کره‌ای را با یکدیگر مرتبط می‌سازد. آن می‌تواند به صورت پیوسته با سایر دیوایس‌های هوشمند نیز کار کند. به طور مثال، قابلیت Geo-fence‌ (یک محیط مجازی برای یک منطقه جغرافیایی در دنیای واقعی) این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با ورودتان به منزل، به صورت خودکار چراغ‌ها و تلویزیون روشن شوند. این دیوایس به خودی خود بسیار جمع و جور است و از تاییدیه IP68 برای مقاومت در برابر آب،‌ گرد و غبار بهره می‌برد. باتری آن نیز در هر بار شارژ، 7 روز عمر خواهد کرد. سامسونگ قصد دارد این محصول جدیدش را طی برگزاری رویداد توسعه دهندگان خود در 18 – 19 اکتبر (26 و 27 مهر) در سانفرانسیسکو کالیفرنیا به نمایش بگذارد.

منبع : گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *