جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آمار گجت‌های پوشیدنی فروخته شده شیائومی در سال ۲۰۱۵

amaare gadgethaye pooshidaniye forookhte shodeye xiaomi 1

شیائومی آماری از تجارت رو به رشد گجت‌های پوشیدنی‌ خود را منتشر کرده که طبق آن با رشد ۹۵۱ درصدی همراه بوده است. این امر به لطف فروش گجت‌های پوشیدنی ارزان قیمت در چین رخ داده؛ برای مثال می بند ( Mi Band ) با اینکه تنها ۱۳ دلار قیمت دارد می‌تواند میزان ضربان قلب را به طور مداوم اندازه‌گیری کند و از فروش خوبی بهره می‌برد.

جالب است بدانید که هنوز اپل آمار رسمی و دقیقی از فروش ساعت‌های هوشمند خود منتشر نکرده و حتی در گزارش مالی خود نیز به میزان فروش ساعت اپل اشاره‌ای نشده است. IDC نیز مقادری را با توجه به فروش سالانه و فروش سه ماه چهارم سال ۲۰۱۵ در نظر گرفته و کمپانی‌های جهان را با توجه به میزان فروشی که داشته‌اند رده بندی کرده است.

برای سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۵ اپل توانسته با فروش ۴.۱ میلیون ساعت اپل ( Apple Watch ) در سه ماهه چهارم جایگاه دوم را در اختیار گیرد. Fitbit نیز با فروش فوق العاده‌ی ۸.۱ میلیون واحد فقط در سه ماهه چهارم و ۲۰ میلیون واحد در مجموع به جایگاه اول در هر دو لیست دست یابد.

amaare gadgethaye pooshidaniye forookhte shodeye xiaomi 2

 

amaare gadgethaye pooshidaniye forookhte shodeye xiaomi 3

شیائومی با فروش ۲.۷ میلون واحد از محصولات خود در سه ماهه چهارم، جایگاه سوم را در اختیار داشته و با فروش سالانه ۱۲ میلیون واحد، بالاتر از اپل در جایگاه دوم قرار گرفته است. هرچند، با اینکه این اولین سال مالی اپل بوده که در آن فروش ساعت اپل نیز نقش مهمی را ایفا می‌کند، توانسته در بین سه کمپانی اول دنیا قرار گیرد. با این حال فروش محصولات ارزان قیمت شیائومی باعث می‌گردد تا جایگاه کمپانی چینی در آینده‌ای نه چندان دور شرایط را برای دیگر رقبا سخت کند و شیائومی را به بالای جدول سوق دهد.

 

منبع : gsmarena

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *