جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجتی برای گرفتن سلفی در تاریکی

در CES امسال گجت‌های زیادی برای مشاهده و کار کردن از شرکت‌های بزرگ فناوری حضور دارند. امروز لنوو گجتی جالب را برای گرفتن عکس‌های سلفی معرفی کرده که Vibe Xtension Selfie Flash نام دارد و ۲۹ دلار قیمت خورده است.

 

selfi dar tariki

 

علاقه‌مندان به گرفتن عکس‌های سلفی با گوشی‌های هوشمند امروزی، مجبورند تا در محیط‌های روشن و پرنور عکس بگیرند و در مواقعی که نور وجود ندارد دوربین جلو نمی‌تواند منظره‌ای مشخص و واضح را به ثبت برساند.

Selfie Flash لنوو با پوششی فلزی دور خود و یک دکمه در پشت، ۸ LED درون خود جای داده است تا به شما اجازه گرفتن عکس‌های سلفی زیبا‌تر دهد. لنوو می‌گوید این گجت جدید با تمام دستگاه‌های اندرویدی کار می‌کند و تنها کافی است که آن را به درگاه جک هدفون متصل کنید.

Selfie Flash در واقع کار فلش انداختن بر روی عکسی که شما قرار است بگیرید را انجام نمی‌دهد و به جای آن با فشار دادن دکمه پشتی نوری را ساطع می‌کند تا محیط در زمان گرفتن عکس با نور بیشتر همراه باشد. این ویژگی امکان خوبی است؛ چرا که با نور ملایم ۸ چراغ LED، عکس گرفته شده با کیفیت و وضوح بیشتری ثبت می‌شود و از طرف دیگر نوری بسیار شدید همچون فلش‌ پشت دستگاه، ناگهان باعث اذیت یا بسته‌شدن چشم‌های شما نمی‌شود. شما می‌توانید Selfie Flash را برگردانید و به عنوان فلش دوربین پشتی از آن استفاده کنید. این امکان نیز برای بسیاری از گوشی‌های هوشمند مفید به نظر می‌رسد.

لنوو می‌گوید Selfie Flash با هر بار شارژ شدن می‌تواند تا ۱۰۰ سلفی را به ثبت برساند.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *