جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجتی برای داشتن آب آشامیدنی سالم

gadgeti baraye dashtane abe ashamidanie salem

در گذشته برای دستیابی به آب آشامیدنی سالم باید مسافت‌های طولانی راه طی می‌شد. در بسیاری از شهرها و روستاها انسان‌ها با پای پیاده یا چهارپایان در میان گل و لای از راه‌های صعب‌العبور به منبع آب آشامیدنی مناسب می‌رسیدند. آنها به خوبی می‌دانستند حساب آب آشامیدنی از سایر آب‌های مصرفی جداست و به معنی واقعی کلمه حکم مرگ و زندگی دارد.

هنوز هم نوشیدن آبی گوارا و سالم ساده نیست. بسیاری از باکتری‌ها و ویروس‌های بیماریزا از طریق آب منتقل می شوند. روزانه ۶۰۰۰ نفر (که اکثر آنها کودک هستند) بر اثر نوشیدن آب آشامیدنی آلوده جان خود را از دست می‌دهند. پس این مشکل مسئله مهمی است.

شرکت ال‌جی الکترونیکس (LG) چندی پیش یخچال پنج-در جدیدش را با قابلیتی منحصر به فرد معرفی کرد. این یخچال مجهز به تصفیه‌کننده آب با سیستم فیلتراسیون سه‌لایه است. با جای دادن سیستم تصفیه آب کیفیت بالا در یخچال‌های پنج-در Door-in-Door، دسته جدیدی از یخچال‌ها متولد شدند که شاید مهمترین نقش را در سلامت خانواده خواهند داشت. با این یخچال‌های مبتکرانه خانواده‌ها نه تنها بیشترین راحتی را در آشپزخانه‌هاشان تجربه خواهند کرد بلکه به آب آشامیدنی پاک، زلال و گوارای تصفیه شده در یخچال نیز دسترسی خواهند داشت.

در حالی که سیستم‌های آبسردکن و یخساز معمولی یک مرحله فیلتراسیون دارند، سیستم تصفیه آب در یخچال‌های جدید ال‌جی سامانه فیلتراسیون سه مرحله ای پیشرفته‌ای را ارائه می‌کند که باعث می‌شود تا ذرات به ریزی ۰.۱ میکرومتر نیز حذف شوند. این سیستم فیلتراسیون رسوب کلر، فلزات سنگین، ذرات و باکتری‌های آب را از بین می‌برد و آبی خالص و گوارا مهیا می‌کند. همچنین، به منظور از بین بردن بوهای نامطبوع، آب فیلترشده از یک سیستم فیلتراسیون   Post-Carbon نیز عبور داده می‌شود.

این یخچال بدون افزودن هیچ وسیله جانبی آبی پاک، خنگ و گوارا به خانواده‌ها عرضه می‌کند که حداقل می‌تواند خیالمان را از عوامل بیماریزایی که از طریق آب منتقل می‌شوند راحت کند

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *