جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کیف پول قابل ردیابی Ekster

امروز قصد داریم نگاهی بیندازیم به یکی از جالب‌ترین محصولات تکنولوژیکی که در این هفته در سایت‌هایی مانند Kickstarter و Indiegogo معرفی شده است.

کیف پول قابل ردیابی Ekster

آیا مدام کیف پول خود را گم می کنید؟ مسلما تجربه تلخی است. این روزها کیف پول، علاوه بر حمل پول، در نگهداری مدارک شناسایی، کارت‌های اعتباری  افراد نیز کاربرد دارد.نگران نباشید، دوران غم و اندوه گم کردن کیف پول به سر رسیده است! حالا کیف پولی معرفی شده است که می‌تواند از طریق تکنولوژی Tile Smart Location  رد یابی شود. کیف پول Ekster 2.0 قادر است از طریق بلوتوث با گوشی هوشمند سینک شود و در صورت گم شدن، فرد به راحتی می‌تواند جای آن را در نقشه پیدا کند و یا حتی اگر کیف پول نزدیک شما باشد، می‌تواند با پخش آلارم نیز ، جای خود را به شما نشان دهد.

اما باتری این محصول چگونه است؟  آیا یک دستگاه جدید به ابزارهای شارژی مان اضافه می‌شود؟ اینطور نیست. این کیف پول با انرژی خورشید شارژ می‌شود. تنها کافیست این کیف پول را به مدت 3.5 ساعت زیر آفتاب قرار دهید تا شارژ یک ماه! آن کامل پر شود.

این کیف پول قابلیت‌های جالب دیگری نیز دارد.مثلا با فشار یک دگمه، کارت‌های اعتباری از داخل کیف خارج می‌شوند و به این صورت دسترسی به آنها بسیار سریع‌تر انجام می‌گیرد. همچنین تکنولوژی ضد سرقت RFID ، به افراد دیگر اجازه نمی دهد که بتوانند کیف شما را باز کنند. علاوه بر این، این کیف پول ظاهر چرمی جذاب و شیکی دارد.

از این کیف پول، دو مدل به نام‌های پارلمان و سنات( Parliament و Senate ( معرفی شده است که در اندازه و گنجایش باهم تفاوت دارند.مدل سنات، کوچک‌تر و ارزان‌تر است و مدل پارلمان با قیمت بیشتر، گنجایش بیشتری نیز دارد. این دو مدل به قیمت های 79 دلار و 99 دلار به فروش می‌رسند و همچنین می‌توانید مدل غیرقابل ردیابی آن را نیز با قیمت بسیار پایین‌تر بخرید.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *