جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کیس‌های رسمی پیکسل ۲ گوگل معرفی شد

عرضه گوشی‌های جدید گوگل بدون تعدادی کیس گوشی جدید (و گران‌قیمت) در گوگل استور چه عرضه‌ای خواهد بود؟ امسال تیم گوشی پیکسل با استفاده از مواد و طرح‌های جدید و حتی یک کیس مجهز به لنز عکاسی، سنگ تمام گذاشته است.

 

کیس‌های رسمی پیکسل ۲ گوگل معرفی شد

اگر بخواهید، می‌توانید یکی از کیس‌های Live با امکان سفارشی‌سازی را برای Pixel 2 با قیمتی بین 40 تا 50 دلار برای خود تهیه کنید. امروز طرح‌های جدیدی هم برای کیس‌های لایو Earth و Artwork عرضه می‌شود. همچنین گوگل مجموعه کیس‌های پارچه‌ای را با قیمت 40 دلار (عکس بالا) که شبیه به کیس‌های Google Home Mini هستند عرضه می‌کند.

گوگل با تعداد زیادی از شرکت‌های واسط همکاری کرده تا قاب‌های متنوعی را تولید کند. یکی از این شرکت‌ها Bellroy است که به خاطر محصولات چرمی خود شناخته می‌شود و قاب چرمی بالا باقیمت 45 دلار را تولید کرده است. قاب قابل‌احترام Otterbox Defender نیز با قیمت 50 دلار موجود است. Power Support نیز یک قاب شفاف برای پیکسل تولید کرده است که 35 دلار قیمت دارد. اگر به دنبال قاب متفاوتی می‌گردید، کیس Moment photo (عکس پایین) به یک لنز با زاویه گسترده نیز مجهز شده است. این کیس 130 دلار قیمت دارد، اما با دیگر لنزهای Moment نیز کار می‌کند.

در آخر، گوگل یک محافظ صفحه‌نمایش گلس رسمی نیز در گوگل استور عرضه کرده است. این محافظ توسط Power Support تولیدشده و قیمت 40 دلاری دارد.

با تمام این محصولات جانبی زمان عرضه دستگاه برای خرید آماده هستند، گوشی هوشمند دلبندتان از روز اول کاملاً محافظت‌شده خواهد بود.

منبع : فارنت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *