جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کوله پشتی هوشمند با قابلیت شارژ گجت هایتان

محققان آمریکایی کوله‌پشتی هوشمندی طراحی کرده‌اند که امکان شارژ گجت‌های مختلف را فراهم کرده و گزارشی از وضعیت آب و هوایی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

 

smart bag

 

این کوله‌پشتی که Smartbag نام گرفته، دارای پورت شارژکننده یکپارچه‌شده در هر جیب است و کاربر می‌تواند با استفاده از گوشی هوشمند، برعملکرد این کوله‌پشتی نظارت داشته باشند.

کوله‌پشتی ابداعی شرکت آزمایشگاه‌های AMPL در سن‌دیه‌گو، راهکاری مناسب برای مسافران شهری است و فضایی را برای حمل‌و‌نقل، محافظت‌ و شارژ دوباره ابزار الکترونیکی مانند لپ‌تاپ‌، گوشی‌ هوشمند و تبلت‌ ارائه می‌دهد.

کوله‌پشتی جدید مجهز به یک باتری پلیمری-لیتیمی ۱۸٫۵ وات ساعت است و این باتری به هفت پورت یو‌ اس‌ بی متصل می‌شود که هر یک از آن‌ها در جیبی منفرد قرار دارند. باتری این کوله‌پشتی ظرف ۱٫۵ ساعت شارژ شده و نیروی کافی برای شارژکردن دو تا سه بار گوشی هوشمند را ارائه می‌دهد.

سخت‌افزار شارژ‌کننده این کوله‌پشتی قوی‌تر از باتری‌های دیگر کوله‌پشتی‌های شارژکننده است. این کوله‌پشتی دارای برنامه‌ نرم‌افزاری و بلوتوث LE است و چنین برنامه‌ای به کاربر امکان نظارت بر وضعیت شارژ و تغییردادن اولویت شارژ ابزارهایش را می‌دهد.

این برنامه‌ نرم‌افزاری با کمک نوعی حسگر یکپارچه‌شده در کوله‌پشتی بر دماهای داخل آن، شرایط آب‌و‌هوایی و مولفه‌های دیگر نظارت کرده و می‌تواند در صورت جاماندن کوله‌پشتی به کاربر هشدار دهد.

کوله‌پشتی جدید که دو جایزه طراحی را در نمایشگاه ابزار الکترونیکی مصرفی لاس‌وگاس از آن خود کرده است.

منبع : سافت گذر

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *