جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کلاهبرداری تحت عنوان سرمایه گذاری

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد از انهدام باند کلاهبرداران اینترنتی تحت عنوان شرکت های سرمایه گذاری و کشف 67 میلیون ریال کلاهبرداری خبر داد.
سرهنگ “برزو همتی” گفت:در پی شکایت شخصی مبنی بر این که با سرمایه گذاری در یک شرکت اینترنتی مبلغ 67میلیون و 500 ریال از او کلاهبرداری شده است،مأموران پلیس فتا بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

کلاهبرداری تحت عنوان سرمایه گذاری

این مقام انتظامی بیان داشت:مأموران پلیس فتا دریافتند،یک باند 6 نفره از طریق معرفی سایت اینترنتی خود به افراد کم سواد، آنها را فریب داده و با استفاده از عدم آگاهی قربانبان، مبالغی را از آنها دریافت کرده اند.

همتی ادامه داد:ماموران با تشکیل تیم عملیاتی و فعالیت های اطلاعاتی پس از هماهنگی با مقام قضائی، شش متهم را در ملارد دستگیر کردند و به پلیس فتا انتقال دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد خاطرنشان کرد:متهمان دستگیر شده در بازجوئی های پلیس به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری با عناوین شرکت های سرمایه گذاری از شهروندان به مبلغ 67 میلیون 500 هزار ریال اعتراف کردند.

سرهنگ همتی در پایان گفت:شهروندان قبل از هرگونه سرمایه گذاری در خصوص فعالیت های اقتصادی از دستگاه های معتبر استعلام کرده تا در دام این گونه افراد شیاد گرفتار نشوند.
گفتنی است متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *