جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کالبد شکافی آیفون ۶ اس

هنوز چند ساعتی از عرضه iPhone 6s و iPhone 6s Plus نگذشته که عکسهای مختلفی از این گوشی‌ها روی وب منتشر شده و بسیاری شروع به کالبدشکافی و بررسی کردن جزییات داخل آن کرده‌اند.

کالبد شکافی آیفون ۶ اس

از جمله این گروه‌ها iFixit است که گروهش را برای خرید آیفون‌های جدید به اپل استور سیدنی فرستاده و حالا با در اختیار داشتن این دستگاه‌ها اقدام به بازکردن آنها و بررسی تجهیزات داخلی کرده است.

این کار با توجه به اینکه اپل اساسا بخشی از اطلاعات و جزییات محصولاتش را ارایه نمی‌دهد می‌تواند اطلاعات جدیدی را در اختیار کاربران قرار دهد از جمله اینکه حالا و با بازکردن آیفون ۶ اس مشخص شده که این گوشی نسبت به مدل قبلی خود یعنی آیفون ۶ باتری کوچک‌تری دارد.

نتایج این بازگشایی اولیه آیفون ۶ اس نشان می‌دهد که تجهیزات داخلی این گوشی جدید بسیار شبیه به مدل قبلی خود است ولی با اضافه شدن Taptic Engine  برای قابلیت لمس سه بعدی ( که روی ساعت اپل هم وجود دارد ) حالا جا برای باتری محدودتر شده است. به همین دلیل آیفون ۶ اس از یک باتری ۱۷۱۵ میلی‌آمپری بهره می‌برد در حالی که باتری آیفون قبلی ۱۸۱۰ میلی‌آمپر بود.

کالبد شکافی آیفون ۶ اس

یکی دیگر از یافته‌های این کالبدشکافی آیفون نشان دهنده این است که صفحه نمایش آن ۶۰ گرم وزن دارد که ۱۵ گرم سنگین‌تر از آیفون ۶ است و دلیل این هم اضافه شدن سنسور لمس سه بعدی به این صفحه نمایش است.

نتایج این بازگشایی آیفون همچنین نشان می‌دهد که هیچ مدرکی مبنی بر اینکه سرعت سیستم اثر انگشت آیفون ۶ اس ( چیزی که اپل مدعی شده بود ) سریع‌تر شده است وجود ندارد.

منبع آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *