جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پیشنهاد ویژه ایسوس به گیمرها

طراحان ایسوس پس از طراحی و عرضه جدیدترین تراشه گرافیکی Nvidia، کارت گرافیکی دیگری از نسل Pascal با نام ROG STRIX GeForce® GTX 1070 را با جدیدترین فناوری های ایسوس تولید و عرضه کردند.

پیشنهاد ویژه ایسوس به گیمرها

کارت گرافیک ROG STRIX GeForce® GTX 1070 ایسوس از جدیدترین تراشه گرافیکی Nvidia بهره میبرد که تا فرکانس بوست1885 مگاهرتز قادر به خلق تصویر است.
8 گیگابایت حافظه GDDR5 و فناوری Turbo boost 3 این کارت گرافیک را به جایگزینی مناسب برای کارت گرافیک های قدرتمند نسل قبل تبدیل کرده است. ایسوس در تولید کارت گرافیکی خود از فناوری Auto-Extreme به معنی خط تولید تمام اتوماتیک به همراه قطعات با کیفیت Super Alloy Power II استفاده میکند.


همچنین خنک کننده ویژه DirectCU III وظیفه دفع حرارت این تازه وارد قدرتمند را بر عهده دارد. همچنین در سری کارت گرافیک های ROG STRIX، کاربر میتواند نورپردازی دلخواه خود را در تمام طیف رنگی RGB شخصی سازی کند. در این سری، نرم افزار محبوب و پرکاربرد GPU Tweak II به همراه نرم افزار XSplit Gamecaster آماده یاری رساندن به گیمرهای عزیز است.

قدرتمند، خنک، زیبا: بازی در سکوت با خنک کننده اختصاصی DirectCU III
کارت گرافیک ROG STRIX GeForce® GTX 1070 مجهز به خنک کننده DirectCU III است که هیت پایپ ها به صورت مستقیم با هسته GPU در تماس هستند. این امر منجر به دفع سریعتر حرارت و هدایت آن به لوله های حرارتی و رادیاتور آلومینیومی میشود و در این مدل خنک سازی نسبت به مدل مرجع بیش از 30 درصد بهتر عمل میکند. همچنین 3 فن ابداعی لبه دار ایسوس که به فناوری 0dB (به معنی سکوت مطلق) مجهز هستند، در زمان بی کاری یا دمای کمتر از 60 درجه، بی حرکت میشوند و خنک کننده به صورت Passive اقدام به خنک کردن کارت میکند.
این عمل باعث افزایش عمر فن ها، کم ترین میزان ورود گردو غبار به درون کارت گرافیک و امکان بازی در سکوت کامل را به کاربر میدهد. همچنین زمانی که فن ها در حال گردش هستند، جریان هوایی با فشار استاتیکی 105 درصدی تولید و به هیت سینک ها منتقل میشود، در نتیجه حرارت به راحتی دفع میشود. طراحی خاص این فن ها باعث میشود تا 3 برابر صدای کمتری نسبت به مدل مرجع از فن ها شنیده شود.
در ادامه باید بدانید که ROG STRIX GeForce® GTX 1070 از فناوری ASUS FanConnect برای مدیریت دما استفاده میکند. همانطور که میدانید، کارت گرافیک ها در هنگام بازی، به مراتب دمای بیشتری را نسبت به پردازنده اصلی سیستم تولید میکنند، اما دمای داخل سیستم بیشتر توسط دمای CPU ملاک قرار میگیرد، که این امر منجر به ناکارآمدی خنک کننده کل سیستم میشود. ASUS FanConnect یک کانکتور 4 پین را به فن های اصلی سیستم متصل میکند تا دما و کارایی خنک کنندگی همه بخش های سیستم، با داده های دمایی بیشتر مدیریت شود.
این مدل دارای نور پردازی ASUS Aura RGB است که در هر دو طرف کارت گرافیک قابل مشاهده و تغییر است. این نور پردازی با 6 جلوه متفاوت نمایی زیبا به سیستم  شما میدهد. همچنین بخش هایی از کولر آن قابل جدا شدن است و کاربر میتواند به دلخواه خود با یک چاپ سه بعدی ظاهر کارت را به دلخواه تغییر دهد.

 

پیشنهاد ویژه ایسوس به گیمرها2

کیفیت بالا و ماندگاری طولانی
تمامی کارت گرافیک های ایسوس با فناوری Auto-Extreme طراحی و تولید میشوند. خط تولید تمام اتوماتیک و عدم دخالت انسان در پروسه تولید، درصد خطا را کاهش داده و قطعات با کیفیت و استاندارد Super Alloy Power II، تضمینی برای ماندگاری و طول عمر بالای کارت گرافیک است. همچنین قطعات این مدل با استاندارد Super Alloy Power II مصرف را تا 50 درصد، دمای تولید شده را تا 50 درصد و نویز تولید شده توسط چوک ها را تا 22 برابر نسبت به مدل مرجع کاهش و بهبود داده است.
ROG STRIX GeForce® GTX 1070 توسط رابط HDMI با فناوری واقعیت مجازی سازگار است و گیمرها میتوانند به راحتی هدست های واقعیت مجازی خود را از طریق پورت HDMI به کارت گرافیک متصل کرده و از تجربه شگفت انگیز واقعیت مجازی لذت ببرند.

منبع ای سی تی پرس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *