جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پیانو قابل حمل!

اگر شما هم از علاقمندان به موسیقی و بخصوص نواختن پیانو در هر مکانی هستید، این روزها اپلیکشن های بسیار زیادی مخصوص اسمارت فون ها وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید اینکار را براحتی انجام دهید. اگر چه نواختن پیانو برروی یک صفحه نمایش لمسی شاید زیاد هم جذاب نباشد. اینجاست که این ابزار ژاپنی با هدف ایجاد لذت بیشتر در نواختن پیانو خود را نشان می دهد.

 

piano

 

این ابزار بیشتر شبیه به مچ بند یا دستکش های عجیبی است که در بعضی از کنسول های بازی مورد استفاده قرار می گیرد. همه کاری که کاربر می بایست انجام دهد این است که این مچ بند را بسته و قسمت های مخصوص را برروی انگشتان قرار دهد، سپس کافیست که با استفاده از یک سطح سخت شروع به نواختن پیانو نماید تا موسیقی از طریق اسپیکر موجود برروی مچ بند خارج شود.

در این ابزار شما سه سطح بلندی صدا و سه نوع صدای مختلف برای پخش در اختیار دارید (صدای پیانو ، زنگ و گربه!). همچنین برای کار کردن با این ابزار نیاز به ۳ باتری LR44 می باشد. این پیانو عجیب با قیمت ۳۹.۹۹ دلار برای خرید در دسترس می باشد.

منبع : pcwar

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

2 پاسخ به “پیانو قابل حمل!”

  1. مسعود رضازاده گفت:

    آیا این پیانو ژاپنی همه اکتاو ها رو هم اجرا میکنه ؟ یا فقط 5 نوع صدا ( به اندازه انگشتان ) رو اجرا میکنه . من فکر میکنم این خیلی ایراد داره و نمادین هست و فکر نکنم با سنسور های الکترونیکی کار گذاشته روی اون تمام حالات انگشت رو بشه با این دستگاه اجرا کرد . ( مهندس الکترونیک هستم )

    • وحید مجیدی صدر گفت:

      سلام دوست عزیزم . این پست فقط جنبه ی خبری دارد و اطلاعات تخصصی رو باید از فروم های مربوطه پیگیری کنید
      با تشکر از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *