جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پیام365،شبکه اجتماعی ایرانی

شبکه اجتماعی پیام 365 راه اندازی شد
مدیر شبکه اجتماعی پیام 365 گفت، این شبکه اجتماعی متفاوت تر از دیگر شبکه های اجتماعی به دنیای مجازی وارد شده تا به عنوان منبعی موثق با مدیریت مشخص در اختیار کاربران قرار گیرد.

پیام365،شبکه اجتماعی ایرانی
«ارسلان مرادی»افزود: این شبکه اجتماعی از دو هفته پیش به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد اما تاکنون اطلاع رسانی خوبی برای استفاده کاربران از این شبکه اجتماعی انجام نشده است.


وی با بیان اینکه این شبکه با پشتوانه 10 سال فعالیت اطلاع رسانی راه اندازی شده، ادامه داد: کاربران می توانند با عضویت رایگان در این شبکه اجتماعی از چهار نوع خدمت شامل ارسال و دریافت پیام کوتاه، پیام ویدیویی، صوتی و تصویری بهره مند شوند.
مرادی تصریح کرد: همچنین متقاضیان می توانند کارت شارژ تلفن همراه اول و ایرانسل ارزانتر از دیگر شبکه ها دریافت کنند.
وی با بیان اینکه مدیریت شبکه اجتماعی پیام 365 در داخل کشور است، افزود: جوانان می توانند بدون استفاده از فیلترشکن از این شبکه اجتماعی استفاده کنند.
مدیر شبکه اجتماعی پیام 365 علت نامگذاری این نام را نیز ارائه خدمات در مدت 365 روز سال عنوان کرد و گفت: اکنون مخاطبان ما افراد بالای 30 تا 35 سال و از شخصیت های سیاسی و اجرایی کشور هستند و امیدواریم جوانان ایرانی نیز با اطلاع رسانی که صورت می گیرد به این سایت مراجعه کنند و از خدمات آن بهره مند شوند.

آدرس شبکه اجتماعی پیام۳۶۵: http://payam365.com

منبع:ایرنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *