جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پروژکتور قابل حمل ال‌جی PB60G

دنیای پروژکتورها بر خلاف تلفن‌های هوشمند، تلویزیون‌ها و سایر لوازم دیجیتالی کمتر دستخوش تغییرات مداوم در طول سال می‌شود و ما بعضاً شاهد عرضه تعداد انگشت شماری دستگاه جدید در طول سال هستیم. کمپانی ال‌جی یکی از معدود شرکت‌هایی است که به تولید این محصولات می‌پردازد و آن‌طور که به نظر می‌رسد به تازگی آن‌ها سرمایه گزاری عظیمی را در این صنعت به راه انداخته‌اند.

پروژکتور قابل حمل ال‌جی PB60G

شرکت ال‌جی چندی پیش از پروژکتور جدید خود به نام «ال‌جی PB60G» رونمایی کرد. پروژکتوری با وزن و ابعاد کاملاً مناسب که به شما این امکان را خواهد داد تا در هر جایی به راحتی فیلم‌ها و فایل‌های مدیا را در ابعادی بزرگ با کیفیت عالی تماشا کنید. منبع نور ال ای دی پروژکتور جدید ال‌جی از نوع RGB است و عمر مفیدی در حدود 30 هزار ساعت را نیز از خود ارائه می‌دهد.

اگر از عاشقان تماشای فیلم و سریال هستید، بدون شک داشتن صفحه نمایشی با سایز بزرگ می‌تواند برای شما از جذابیت خاصی برخوردار باشد. این پروژکتور فوق کوچک در واقع یک سینمای خانگی همراه را برای شما به ارمغان خواهد آورد تا هر زمان و هر کجا که خواستید بدون هرگونه دردسری به تماشای محتوای مدنظرتان بپردازید. ویدیو پروژکتور PB60G تصویر را تا ابعاد فوق العاده عظیم 110 اینچ و با کیفیت WXGA (رزولوشن 1280 در 800 پیکسل) برای شما به نمایش درمی‌آورد. این میزان وضوح چیزی حدود دو برابر تلویزیون‌های 42 اینچی بازار است.

با استفاده از پروژکتور قابل حمل PB60G ال‌جی شما قادر به پخش فیلم‌ها با فرمت DivX و HD و فایل‌های MP3 و JPG خواهید بود. بنابراین خیالتان بابت تماشای عکس‌ها، ویدیو‌ها و گوش دادن به موسیقی از طریق این پروژکتور راحت باشد. این محصول همچنین دارای ورودی‌های HDMI/DVI، DC IN، RGB IN، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، A/V IN و USB است.

با صدای خروجی یک وات استریو می‌توانید بهترین و شفاف‌ترین صدا را هنگام پخش فیلم یا موسیقی بشنوید. این پروژکتور نهایت هیجان و لذت بردن از میهمانی‌ها، گردش‌ها و پیک‌نیک‌های شما را با قدرت بالای پخش صدای باکیفیت تضمین می‌کند. پروژکتور PB60G ال‌جی کمتر از نیم کیلوگرم (۴۷۰ گرم) وزن دارد و تنها ۶۰ وات برق مصرف می‌کند. این پروژکتور تنها مخصوص پخش فیلم و موسیقی و تصویر نیست! با پروژکتور PB60G ال‌جی می‌توان فایل‌های آفیس را هم نمایش داد. این محصول را می‌توانید از فروشگاه‌های رسمی ال‌جی در بازار ایران تهیه نمایید.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *