جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پخش برنامه های تلویزیونی برای موبایل

اپلیکیشن TELEWEBION امکان پخش برنامه‌های تلویزیونی را به همراه آرشیو برنامه‌ها برای شما فراهم می‌کند.

پخش برنامه های تلویزیونی برای موبایل

اپلیکیشن Telewebion با رابط کاربری مناسب برای تماشای تلویزیون و دسترسی به آرشیو شبکه‌ها قابل استفاده است و این برنامه آرشیو صداوسیمای ایران را با کیفیت بالا در دسترس قرار می‌دهد.

با این اپلیکیشن دیگر نگران از دست دادن برنامه موردنظر خود نخواهید بود، این یعنی در هر زمان و در هر جایی با اینترنت گوشی همراهتان قسمت‌های سریال مورد علاقه‌تان را ببینید.

آپدیت لحظه‌ای آرشیو برنامه‌ها، امکان پیدا کردن آرشیو ساعتی برنامه‌ها، امکان مشاهده تلویزیون با هر کیفیت اینترنت، امکان دسترسی به آرشیو شش‌ماهه صداوسیما، بی‌نیازی به نصب برنامه‌‌ای خاص، امکان دانلود یا پخش به صورت آنلاین هر برنامه و دسترسی به ۲۶ شبکه تلویزیونی از جمله ویژگی‌های این اپلیکیشن است.

این سرویس علاوه بر دسترسی برای کاربران اندروید، اپلیکیشنی برای پلتفرم آی‌اواس نیز عرضه کرده که کاملا سازگار با آی‌اواس ۷ طراحی‌شده است.

نرم‌افزار تلوبیون شامل ۲۶ شبکه تلویزیون (سرا سری، دیجیتال، برون‌مرزی، استانی) و تمامی آرشیو شبکه‌های تلویزیون با امکان پخش آنلاین است و به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده است.

آرشیو این نرم‌افزار به صورت ساعتی انجام می‌گیرد و در سریع‌ترین زمان برنامه مورد نظر که در همان روز پخش‌شده است در نرم‌افزار بارگذاری می‌کند.

منبع:ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *