جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پاسخ‌دهی تصویری و ویدیویی در استوری اینستاگرام ممکن شد

شبکه اجتماعی اینستاگرام در به روز رسانی جدید خود قابلیت پاسخ گویی به استوری دوستان با عکس و ویدیو را در اختیار کاربران قرار داده است.

از سال گذشته تا کنون که اینستاگرام قابلیت قرار دادن تصاویر و ویدیو های موقت را در بخش استوری در اختیار کاربران خود قرار داده است، تغییرات زیادی در این بخش رخ داده است. اما روز گذشته اینستاگرام در آخرین به روز رسانی خود قابلیت پاسخ دهی به استوری های دوستان در اینستاگرام را با استفاده از تصویر و ویدیو برای کاربران فراهم کرده است. در واقع کاربران علاوه بر اینکه می توانند با استفاده از متن درباره عکس های دوستان خود در استوری نظر دهند، می توانند با تصویر و ویدیو نیز این کار را انجام دهند.

وقتی کاربر در حال تماشا کردن تصاویر یا ویدیو های استوری دوستان خود است، آیکون جدیدی در کنار جعبه متنی ظاهر می شود که شبیه به آیکون دوربین است. با ضربه زدن روی این آیکون، نه تنها کاربر می تواند تصویر خود را ارسال کند بلکه می تواند ویدیویی ضبط کرده و آن را به عنوان پاسخ ارسال کند. نکته جالب این است که امکان استفاده از قابلیت بوم رنگ نیز بر روی این ویدیو ها وجود دارد. همچنین امکان تغییر اندازه تصاویر استوری که به آن ها پاسخ داده می شود و گنجاندن آن ها در تصویر کاربر نیز وجود دارد. از طرفی امکان قرار دادن انواع فیلتر ها و استیکر ها بر روی تصاویری که در پاسخ به استوری دوستان فرستاده می شود وجود دارد. بعد از ارسال پاسخ، مخاطب آن را به صورت پیام دریافت می کند با این تفاوت که تصویر کوچک شده استوری نیز برای وی ارسال می شود.

در حال حاضر استوری های اینستاگرام یکی از جذاب ترین و پر طرفدارترین قابلیت های اینستاگرام است. روزانه ۲۵۰ میلیون کاربر اینستاگرام از این قابلیت به طور مرتب استفاده می کنند. این تعداد کاربر بسیار بیشتر از کاربران شبکه اجتماعی اسنپ چت است که قابلیت مشابه آن استفاده می کنند. همچنین قابلیت ویدیو زنده که چندی پیش از طرف اینستاگرام به کاربران ارائه شده است نیز توانست کاربران زیادی را به خود جلب کند.

 

منبع : کلیک

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *