جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ویژگی های گلکسی اس 7 اکتیو

کمپانی سامسونگ همه ساله نسخه های مختلفی از جدیدترین پرچمدار خود را برای علاقه‌مندان عرضه می کند و امسال نیز به نظر می رسد که مدلی جان سخت و البته قدرتمند از گلکسی اس 7 خود را در دست ساخت دارد که به زودی رونمایی و روانه بازار خواهد شد. در ادامه با تک شات همراه باشید.

وییگی های گلکسی اس 7 اکتیو

گوشی هایی که به دلیل طول عمر باتری بیشتر و مقاومت بالای خود در برابر هرگونه ضربات، نفوذ آب و گرد و غبار، سقوط های احتمالی و مواردی از این قبیل مقاومند و در کنار مشخصه های فنی سطح بالای خود، می توانند انتخابی ایده آل برای آن هایی باشند که همواره نگران آسیب دیدن اسمارت فون های خود در حین کار و فعالیت های روزمره خود هستند.

اما به نظر می رسد که علاقه مندان برند سامسونگ و بویژه طرفداران آخرین پرچمدار این کمپانی یعنی گلکسی اس 7 می توانند به زودی نسخه ای جان سخت از این گوشی را با نام گلکسی اس 7 اکتیو خریداری نمایند چرا که آقای اوان بلاس، مالک حساب توییتری evleaks در تازه ترین افشاگری خود اعلام کرد که مشخصات مربوط به اسمارت فونی متعلق به خانواده سری گلکسی سامسونگ در وب سایت واردارت و صادرات هند (Zauba) منتشر شده است که به احتمال زیاد همان اسمارت فون موردانتظار است.

 

اما آنچه که ما را نسبت به معرفی و به طور کلی موجودیت این اسمارت فون امیدوار می کند شماره مدل SM-G891A آن است که اگر با شماره مدل گلکسی اس 6 اکتیو یعنی SM-G890A که در سال گذشته عرضه شد، مقایسه شود به خوبی هم رده بودن این دو مدل را نشان می دهد.

 

با استناد به اطلاعات آمده در این وب سایت، تنها می توان به صفحه نمایش 5.1 اینچی آن پی برد و باید منتظر ماند و دید که با توجه به دو قابلیت ضد آب بودن و همچنین استفاده از کارت حافظه جانبی در گوشی های گلکسی اس 7 و اس 7 اج، چه ویژگی ها و قابلیت های جدیدی به این محصول جان سخت اضافه خواهد شد که بتواند نظر علاقه مندان را برای خرید جلب کند.

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *