جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


وفاداری کاربران سامسونگ

بر اساس خبرهایی که شرکت سامسونگ امروز منتشر کرده، بروز مشکل در باتری گلکسی نوت 7 مانع چندان بزرگی برای تداوم وفاداری مشتریان به این برند نبوده است. علاوه بر این، شواهد امر نشان می‌دهد طرح فراخوان این شرکت با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شده است.

وفاداری کاربران سامسونگ

این در حالی است که بسیاری از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کردند با بروز مشکل در گلکسی نوت 7، سامسونگ شرایط سختی را چه از نظر مالی و چه از نظر عملکرد و میزان محبوبیت در میان کاربران تجربه کند. این چند روزه حتی برخی سایت‌ها اعلام کردند رونمایی از گلکسی S8 قبل از موعد مقرر انجام خواهد شد تا به نوعی سامسونگ بتواند جلوی ضرر را هرچه سریع‌تر بگیرد.

DJ Koh ریاست بخش تجارت ارتباطات همراه سامسونگ در تشریح وضعیت موجود، اعلام کرده در هفته اول برنامه جایگزینی گلکسی نوت‌ 7های معیوب، سامسونگ پیشرفت قابل توجه و مثال زدنی را به چشم دیده است. او معتقد است پاسخ مثبت مشتریان به اجرای این طرح، مهر تاییدی است بر وفادار ماندن آن‌ها به سامسونگ. Koh آماری هم در این خصوص منتشر کرده که خواندن آن خالی از لطف نیست. بر اساس این آمار، 90 درصد از کاربران گلکسی نوت 7 سامسونگ با حضور در طرح فراخوان، نه‌تنها به برند سامسونگ وفادار مانده‌اند بلکه خواستار دریافت مجدد نوت 7 شده‌اند. در واقع آن‌ها علی‌رغم استفاده از گوشی که هر لحظه امکان انفجار آن وجود داشته، بازهم به برند و گوشی محبوبشان وفادار مانده‌اند. این در حالی است که سامسونگ با اجرای این طرح در بازارهای آمریکا و کره، موفق شده 60 درصد از دستگاه‌های فراخوان شده را تعویض کند. در سنگاپور هم تعداد مشتریانی که در این طرح شرکت کرده‌اند بیش از 80 درصد اعلام شده است.

Koh اعلام کرده سامسونگ قدردان وفادارای مشتریانش به نوت 7 است. سامسونگ پیش از این اعلام کرده بود انفجار نوت 7، در نتیجه بروز مشکل فنی در باتری‌ این محصول رخ می‌دهد و تمام تلاش خود را برای برطرف کردن این مشکل انجام خواهد داد. با وجود این، امروز یکی از مشتریان نوت 7 از آتش‌گرفتن یک دستگاه نوت 7 خبر داد که به گفته او در لیست گوشی‌های معیوب هم نبوده است. با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید در صورت افزایش تعداد حوادث اینچنینی آیا مشتریان بازهم وفاداری 90 درصدی را به این برند به ثبت می‌رسانند؟!

منبع تاک اندروید

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *