جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ورود توئیتر به جمع استیکر داران

توییتر در سیاست‌های جدید خود مجموعه متنوعی از استیکرها را برای استفاده کاربران عرضه کرده است. به گزارش وب‌سایت فون‌آرنا، با این راهکار جدید کاربران می‌توانند استیکرهای عرضه شده را برای زیبایی بیشتر توییت‌های خود استفاده کنند. امکان تغییر اندازه و چرخاندن استیکرها نیز جایگیری بهتر آنها را روی تصاویر ممکن می‌کند.

ورود توئیتر به جمع استیکر داران

این در حالی است که عرضه قابلیت جدید توییتر موجی از انتقادات کاربران را به دنبال داشته است. کاربران توییتر معتقدند مسئولان این شرکت به جای ارائه راهکارهای جدید باید به دنبال اجرایی کردن وعده‌های قبلی خود در خصوص افزایش محدودیت 140 کاراکتری توییت‌ها باشند. سیاستی که قراربود با درنظر نگرفتن هش‌تگ‌ها، تصاویر و ویدئوها در شمارش کلمات هر توییت اجرایی شود اما تا کنون اینگونه نشده است.

ورود توئیتر به جمع استیکر داران2

با این حال به‌نظر می‌رسد درآمد حاصل از فروش استیکرها آنچنان چشمگیر است که تحمل این انتقادات را برای توییتر ساده‌تر خواهد کرد. اگر نیم‌نگاهی به درآمد رقبای توییتر از محل فروش استیکر داشته باشید موضوع برای شما هم روشن‌تر خواهد شد. به عنوان نمونه، نرم‌افزار پیام‌رسان لاین از راه فروش بسته‌های استیکری با قیمت 1 یا 2 دلار موفق به کسب درآمد 270 میلیون دلاری در سال شده است. با این حال باید منتظر ماند و دید فروش استیکرها این‌بار چه تاثیری بر درآمد توییتر خواهند داشت.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *