جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هک شدن ویکی‌لیکس

Wikileaks از جمله مراکزی محسوب می‌شود که اطلاعات بسیار قابل ملاحظه‌ای را منتشر می‌کند که هر کدام از آنها جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

هک شدن ویکی‌لیکس
گروه هکری OurMine که پیش از این موفق شده بود به حساب کاربری افراد بزرگی چون «ساندار پیچای» مدیر عامل گوگل، «مارک زاکربرگ» مدیرعامل فیسبوک و «تراویس کالانیک» مدیر عامل Uber نفوذ کند، در آخرین اقدام خود موفق شد سایت اینترنتی Wikileaks را هک کند.


این مرکز در جریان آخرین درگیری‌های خود با گروه بین‌المللی هکری Anonymous که چندی پیش به حساب‌های کاربری اعضای گروه داعش در شبکه‌های اجتماعی نفوذ کرده بود، اقدام مذکور را انجام داد.

گروه هکری Anonymous پیش از این اقداماتی از جمله فاش کردن اعضای گروه KKK و حمله به سایت بانک مرکزی یونان برای اعتراض به سیستم مالی جهان را نیز انجام داده است.

سایت اینترنتی Wikileaks از جمله مراکزی محسوب می‌شود که اطلاعات بسیار قابل ملاحظه‌ای را منتشر می‌کند که هر کدام از آنها جهان را تحت تاثیر قرار می‌دهند. به عنوان مثال این سایت چندی پیش تصاویر ویدیویی کشته شدن روزنامه‌نگاران عراقی در یک حمله هوایی را منتشر کرد و اطلاعات مخفیانه در مورد نحوه نگهداری از زندانیان در خلیج گوانتانامو را به اشتراک گذاشت.

دسامبر گذشته گروه هکری OurMine اعلام کرد که حملات هکری/DDoS خود به گروه‌ها و اشخاص مختلف را بدون هرگونه دلیل خاص انجام می‌دهد و هم‌اکنون در آخرین اقدام سایت اینترنتی Wikileaks را از طریق یک حمله DDoS از کار انداخته است.

این روش هکری به گونه‌ای است که ترافیک سایت اینترنتی مورد نظر به میزان قابل ملاحظه افزایش میابد و در نتیجه سرورهای آن به طور کامل مختل می‌شوند.

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *