جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هوای بسیار ناسالم تهران

بر اساس آنچه در سایت ماهواره اروپایی Eumetsat مشاهده شده، وضعیت تحلیل گرد و غبار از ساعت هشت صبح نهم تا هشت صبح دهم شهریورماه به این شرح است:

هوای بسیار ناسالم تهران

 

در 24 ساعت گذشته در مناطق غرب، شمال غرب و مرکزی کشور پوشش های ابر به صورت پراکنده مشاهده شد.
در حدود ساعت 12 ظهر روز گذشته دو توده گرد و غباری کوچک در شمال غربی مرز عراق با سوریه تشکیل شد که به تدریج به هم پیوسته، بزرگتر شده و با غلظت بالایی به سمت جنوب شرقی عراق گسترده شد. این توده حدود ساعت 3 بامداد امروز با همان غلظت و اندازه بزرگ از مرز استان های ایلام و کرمانشاه وارد ایران شد.
در ساعت 8 صبح امروز توده بزرگ و غلیظی از گرد و غبار که به سمت داخل کشور در حال نفوذ است در محدوده استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان مشاهده شد.
مجید آزادی مدیرگروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جو به خبرنگار علمی ایرنا گفت: سرعت کنونی باد در تهران 3 متر بر ثانیه (11 کیلومتر بر ساعت)، میزان دید افقی بیش از 10 کیلومتر و رطوبت نسبی 16 درصد است.
وی اظهار کرد: هوای کنونی تهران نیمه ابری با بیشینه دمای 34 و کمینه دمای 24 درجه سانتیگراد در 24 ساعت گذشته اعلام شده است.
آزادی گفت: هوای تهران برای 24 ساعت اول نیمه ابری تا ابری و رگبار و رعد و برق، 24 ساعت دوم کمی ابری تا نیمه ابری در ارتفاعات بارش پراکنده و 24 ساعت سوم کمی ابری در ارتفاعات افزایش ابر گاهی وزش باد پیش بینی شده است.
به گفته وی، دمای کنونی تهران 31 درجه سانتیگراد، هوا نیمه ابری و جهت باد جنوبی گزارش شده است.

منبع ایرنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *