جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هواوی : گوشی انعطاف‌پذیر و زمان عرضه

هواوی که به تازگی گوشیهای هوشمند جدید خود از سری میت را با نام‌های میت 10 (Mate 10) و میت 10 پرو (Mate 10) را معرفی کرده، برنامه‌های هیجان انگیزی برای چند سال آینده دارد. طبق گفته Cnet، این شرکت در حال کار بر روی یک تلفن قابل انعطاف است که احتمالاً در اوایل سال 2018 منتشر خواهد شد – شاید همان زمان با گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ به نام گلکسی ایکس که شایعات زیادی پیرامون آن منتشر شده است.

 

هواوی : گوشی انعطاف‌پذیر و زمان عرضه

مدیر عامل شرکت هواوی، آقای ریچارد یو (Richard Yu) در گفتگو با Cnet تأیید کرد که این شرکت حتی یک “نمونه اولیه” از گوشی قابل انعطاف خود را نیز تهیه کرده است. البته این دستگاه هنوز نیاز به بهبودهایی در زمینه طراحی مکانیکی و همچنین “تکنولوژی صفحه نمایش بهتر و انعطاف‌پذیرتر” دارد تا برای عرضه نهایی به بازار آماده شود.

ZTE (یکی از رقبای داخلی و بین المللی هواوی) در حال حاضر یک گوشی هوشمند قابل انعطاف با نام «اکسون ام» (Axon M) معرفی کرده که طی چند ماه آینده از طریق AT&T عرضه خواهد شد. البته این گوشی هوشمند دارای یک مشکل نسبتاً بزرگ است و آن هم اینکه وقتی دو صفحه نمایش به هم متصل شده و یک نمایشگر بزرگ‌تر را در اندازه 6.75 اینچ شکل می‌دهند، شکاف قابل توجهی در بین آن‌ها دیده می‌شود. البته گوشی سامسونگ ظاهراً این شکاف را نخواهد داشت، زیرا انتظار می‌رود از یک صفحه نمایش یکپارچه قابل انعطاف استفاده کند. هواوی نیز امیدوار است که بتواند گوشی خود را بدون شکاف میانی تولید و عرضه نماید.

طبق گفته ریچارد یو، در نمونه اولیه گوشی قابل انعطاف هواوی، یک شکاف کوچک بین دو صفحه نمایش دیده می‌شود. او می‌گوید: “این خوب نیست و ما باید از شر این شکاف خلاص شویم“.
متأسفانه، در حال حاضر هیچ جزئیات دیگری در مورد اولین گوشی قابل انعطاف هواوی منتشر نشده است. اما، اگر این شرکت موفق به حل تمام مسائل پیش رو شود، این دستگاه می‌تواند در آینده‌ای نزدیک به یکی از نوآورانه‌ترین محصولات در بازار گوشی‌های هوشمند تبدیل شود. فعلاً باید صبر کنیم تا زمان همه چیز را مشخص کند.

منبع : دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *