جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هواوی میت 10 احتمالا با نمایشگر بدون حاشیه عرضه می‌شود

به نظر می‌رسد شایعات قبلی تأیید شده و هواوی دست به طراحی بدون حاشیه برای گوشی میت 10 زده است.

 

اخبار و اطلاعاتی از هواوی میت ۱۰ به‌ اضافه‌ی تصویر رندری از این گوشی منتشر شده است. البته ممکن است این عکس، تنها تصویر مفهومی طراحی‌شده توسط افراد عادی یا حتی تصویری اصلی از این گوشی باشد. البته شایعات بسیاری مبنی بر اینکه میت ۱۰ از طراحی بدون حاشیه بهره خواهد برد، منتشر شده بود و این شکل از طراحی در این تصویر هم به‌خوبی مشخص است و این شایعات را تا حدی تأیید می‌کنند. شایعات قبلی حاکی از آن بودند که گوشی میت ۱۰ مجهز به ۴ دوربین خواهد بود و در تصاویر جدید از این گوشی مشخص است که دو دوربین دوگانه در قسمت جلو و پشت آن تعبیه شده است.

بر اساس اطلاعاتی که از مشخصات این گوشی تاکنون منتشر شده است، می‌توان به صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی با رزولوشن 2K که کمی کوچک‌تر از ۵.۹ اینچ به‌کاررفته در نسل قبلی است، اشاره کرد. اوایل این ماه، تحلیل‌گران پیش‌بینی کردند که میت ۱۰ ممکن است از یک پنل صفحه‌نمایش جدید Full Active ساخته‌شده توسط ژاپن دیسپلی بهره ببرد.

گفته می‌شود دوربین دوگانه به‌کاررفته در پشت این گوشی مجهز به سنسور ۳۴ مگاپیکسلی و سنسور به‌کاررفته در دوربین جلویی آن از نوع ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. شایعات قبلی حاکی از آن بودند که میت ۱۰ به‌طور پیش‌فرض از نسخه ۸ سیستم‌عامل اندروید با ترکیب رابط کاربری مخصوص هواوی پشتیبانی خواهد کرد و در دو نسخه با رم‌های ۶ و ۸ گیگابایتی و چیپ قدرتمند ۱۰ نانومتری کرین ۹۷۰ عرضه خواهد شد.

پیش‌تر شایعاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه میت ۱۰ از یک اسکنر عنبیه و برخی قابلیت‌های واقعیت افزوده سه‌بعدی بهره خواهد برد و گفته می‌شد میت ۱۰ همراه با برخی ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید که نمونه مشابه آن را در نسل‌های پیشین این گوشی ندیده بودیم به بازار خواهد آمد.

پیش‌بینی و حدس و گمان‌ بی‌شماری در مورد گوشی هواوی میت ۱۰ وجود دارد و ظاهراً قرار است این گوشی هوشمند در ماه اکتبر رونمایی شود. البته ممکن است شرکت سازنده تصمیم بگیرد این دستگاه را در نمایشگاه IFA برلین که اول سپتامبر برگزار می‌‌شود، رونمایی کند.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *