جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هواوی : دوربین میت ۱۰ پرو از دید DxOMark

DxOMark در میان علاقمندان هنر عکاسی به عنوان یک منبع معتبر شناخته می‌شود. این موسسه اخیرا دوربین گوشی هواوی میت ۱۰ پرو را نیز مورد بررسی قرار داده است.

 

هواوی  : دوربین میت ۱۰ پرو از دید DxOMark


اطلاعات منتشر شده توسط این موسسه از این امر حکایت می‌کند که پرچمدار جدید سازنده چینی توانسته است در تست‌های مرتبط با عملکرد دوربین در DxOMark، مجموعا ۹۷ امتیاز کسب کند. بد نیست بدانید که آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس اپل، گلکسی نوت ۸ سامسونگ و پیکسل ۲ گوگل در این تست‌ها به ترتیب ۹۴، ۹۴ و ۹۸ امتیاز را کسب کرده‌اند.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط DxOMark، هواوی میت ۱۰ پرو تواسته است در تست کارایی عکس ۱۰۰ امتیاز و در تست کارایی فیلم ۹۱ امتیاز کسب کند. این گوشی هوشمند همچنین به دلیل ارائه تصاویر دارای جزییات خوب و نویز کم در حالت بزرگ نمایی ۲ برابر، ۵ ستاره از طرف شرکت DxOMark دریافت کرده است.

جزییات ارائه شده توسط این منبع معتبر همچنین نشان می‌دهند که حالت تصویربرداری با دیافراگم باز (Wide aperture) پرچمدار میت ۱۰ پرو هواوی در مقایسه با حالت پورتره (Portrait Mode) آیفون ۸ پلاس اپل عملکرد بسیار بهتری دارد. DxO علاوه بر این گفته است که محصول جدید هواوی فوکوس خودکار سریع و بسیار دقیقی را نیز در اختیار کاربر می‌گذارد.

منبع : عصر تکنولوژی

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *