جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هوآوی ، رتبه اول بازار چین

بازار چین حالا به یکی از بزرگ ترین آوردگاه های دنیای تکنولوژی تبدیل شده و مسابقه ای بزرگ میان تولید کنندگان قطعات در گرفته تا بیشترین و با کیفیت ترین محصول را به فروش برسانند. در این میان، تلفن های همراه، سلطه ای کامل بر بازار چین دارند.

هوآوی ، رتبه اول بازار چین

طی چند سال اخیر، شیائومی موفقیت های چشمگیری در بازار کشور خود به دست آورد و توانست مدتی طولانی به عنوان پرفروش ترین برند چین مطرح شود اما حالا براساس گزارشی جدید، هوآوی موفق شده تا شیائومی را از تخت و تاج به زیر کشد و در کسوت فرمانروای اقلیم ظاهر شود.

در سه ماه ی منتهی به ۳۰ سپتامبر، میزان عرضه به بازار هوآوی با رشدی ۸۱ درصدی نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته رو به رو بود اما از سوی دیگر، شیائومی دوره رکود را تجربه می کند. با حسابی ساده، حالا هوآوی برای اولین بار موفق شده رتبه اول بازار چین را به دست آورد.

در مورد میزان واحد های عرضه شده به بازار آمار دقیقی در دسترس نیست و مشخص نشده که هوآوی و شیائومی طی سه ماه گذشته چه تعداد تلفن همراه به بازار عرضه نموده اند. با توجه به اینکه شیائومی تمرکز بالایی بر بازار کشور چین دارد، پذیرش شکست از سوی برندی جهانی تر در این منطقه می تواند برای شان گران تمام شود.

منبع:AndroidAuthority

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *