جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هدیه آدیداس به مدال‌آوران المپیک

فناوری چاپ سه‌بعدی ابعاد تازه‌تری بخود میگیرد و حالا همزمان با المپیک ریو 2016؛ برندگان مدال در این مسابقات از آدیداس یک کفش با چاپ سه‌بعدی هدیه میگیرند.

هدیه آدیداس به مدال‌آوران المپیک

هنوز خیلی زود است که بتوان درباره آینده کفشهای چاپ سه‌بعدی نظر داد؛ آیا قرار است آنها به چیزی فراتر از یک کالای نمایشی تبدیل شوند؟ آیا قرار است پوشیدن این کفشها همه‌گیر شود؟

با اینحال باید به شرکتها و برندهای معتبر ورزشی دنیا که در تلاش برای ساخت و تولید چیز جدیدی هستند تبریک گفت حتی با وجود اینکه در برخی موارد از چاپ سه‌بعدی تنها برای ساخت نمونه‌هایی از بخشهایی از کفش استفاده میشود.

سال گذشته آدیداس برخی از تواناییها و پتانسیلهای این فناوری را با رونمایی از ایده‌هایی مانند Futurecraft 3D به نمایش گذاشت.

این کفش یک کفش مخصوص دویدن بود که از مواد چاپ سه‌بعدی ساخته شده بود.

حالا آدیداس گفته به تمام ورزشکاران شرکت کننده در المپیک Rio 2016 که تحت حمایت آنها باشند یک کفش آماده پوشیدن تهیه کرده است.

نامی که برای این کفشهای سه‌بعدی انتخاب شده 3d-printed Winner Shoes است و از این اسم مشخص است که کفشهای جدید آدیداس فقط محدود به آن ورزشکارانی میشود که در برزیل موفق به کسب مدال شوند.

برخلاف مدل Futurecraft 3D silhouette که چند ماه پیش معرفی شد؛ این مدل در قسمت بالا از Primeknit سیاه برخوردار است و قسمت میانی آن با چاپ سه‌بعدی تهیه شده است.

به گفته سخنگوی آدیداس این کفشهای چاپ سه‌بعدی بطور کامل تست شده‌اند و تحت سخت‌ترین شرایط دویدن آمادگی خود را نشان داده‌اند.

منبع ای سی تی پرس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *