جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هدفون 500 دلاری : سنهایزر راهی بازار

سنهایزر یک شرکت آلمانی است که در سال 1945 و چند هفته پس از پایان جنگ جهانی توسط یک تیم هشت نفره از مهندسان دانشگاه هانوفر به سرپرستی «فریتز سنهایزر» تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، به تولید ابزار و لوازم با کیفیت برای صنعت موسیقی مشغول است.

 

هدفون 500 دلاری : سنهایزر راهی بازار

کمپانی مذکور که تا کنون محصولات متنوع و البته گرانقیمت بسیاری را تولید کرده، به تازگی مدل جدیدی از هدفون های روگوشی (باز) خود را به بازار معرفی نموده که از مشخصات قابل توجهی برای علاقه مندان به موسیقی و کاربران حرفه ای برخوردار است.

هدفون مورد بحث که «HD 660 S» نام دارد، از یک مبدل جدید بهره مند بوده که صدای طبیعی و بدون نویزی را تولید می کند. همچنین دو سمت هر هدفون به صورت دستی و با انجام تست های دقیق انتخاب می شوند که باعث هماهنگی بالایی میان آنها شده و در خروجی صدا تفاوتی در حد 1± دسیبل دارند.

هدفون HD 660 S با یک تبدیل به جک 3.5 میلیمتری تلفن همراه متصل می شود
لازم به ذکر است که مقاومت هدفون جدید سنهایزر تنها 150 اُهم بوده که در کنار کابل جداشونده از جنس مس OFC (خالی از اکسیژن) با رسانایی بالا، از طریق کانکتورهای 4.4 و 6.35 میلیمتری به منبع صدا متصل می شود. البته یک تبدیل 3.5 میلیمتری نیز برای HD 660 S در نظر گرفته شده تا کاربران بدون نیاز به قطعه اضافی (بر خلاف مدل های قبل) هدفون را مستقیماً به تلفن همراه خود متصل کنند.

گفتنی است بالشتک های هدفون سنهایزر HD 660 S از نوع قابل تعویض هستند و این محصول با رنگ مشکی ذغالی به قیمت 499.95 دلار قابل خریداری خواهد بود.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *