جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نوت بوک جدید شیائومی را ببینید

یکی از دستگاه‌های جدیدی که در روز 27 جولای توسط شیائومی عرضه خواهد شد نوت بوک Mi است که همزمان با نسل چهارم Redmi Note وارد بازار خواهد شد. اولین بار 7 ماه پیش، اخباری مبنی بر ساخت نوت بوک توسط شیائومی منتشر شد و اگرچه برخی از جزییاتی که در گذشته منتشر شدنداکنون تغییر کرده‌اند برخی نیز به همان شکل باقی مانده‌اند.

نوت بوک جدید شیائومی را ببینید

نوت بوک Mi در دو اندازه 11 اینچی و 12.5 (13) اینچی عرضه خواهد شد و طبق اعلام رسمی شیائومی، مدل بزرگتر از صفحه نمایش تمام HD البته بدون پشتیبانی از قابلیت لمسی بهره می‌برد.

این نوت بوک همچنین از پردازنده Core i7 اسکای لیک اینتل سری U با مدل Core i7–6500U قدرت می‌گیرد که چرخشی معادل 2.5 گیگاهرتز (در بهترین حالت 3.0 گیگاهرتز) دارد. در زمینه قدرت گرافیکی نیز این نوت بوک دارای کارت گرافیک تعبیه شده موسوم به HD Graphics 520 است که کارایی آن تقریباً معادل کارایی کارت گرافیک GeForce 820M انویدیا است و آزمایشات نشان می‌دهد این کارت گرافیک توانایی اجرای بازی‌های سال2015 بر روی تنظیمات ضعیف را دارد.

نوت بوک شیائومی یک رم 8 گیگابایتی دارد و ویندوز 10 بر روی آن نصب شده است. شارژر این دستگاه نیز شبیه به شارژر Matebook هواوی است که از یک USB نوع C با نهایت قدرت شارژ 65 واتی استفاده می‌کند.

شیائومی همچنین 2 پتنت متفاوت در ارتباط با این محصول به ثبت رسانده است که یکی از آن‌ها برای آداپتور شارژ هوشمند و دیگری برای یک روش حرارتی پردازشی است.

 

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *