جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نمایشگر 49 اینچی خمیده سامسونگ؛ بهترین گزینه برای تجربه ای متفاوت از گیمینگ

حتی اگر یک گیمر حرفه ای نباشید هم با این نکته موافقت خواهید کرد که داشتن یک مانیتور با کیفیت می تواند تاثیر فوق العاده زیادی بر تجربه به دست آمده از اجرای یک بازی در اختیارتان قرار دهد. برای درک این تفاوت کافی است یک بازی را به کمک دو صفحه نمایش قدیمی و با قابلیت اجرای 4J تجربه کنید تا بدانید داشتن کارت گرافیک و حافظه رم قدرتمند تنها نیمی از جذابیت اجرای یک بازی را پوشش می دهند. در حال حاضر نمونه های متعددی از مانیتورهای حرفه ای برای طرفداران بازی های ویدیویی در بازار وجود دارند اما جدیدترین مدل سامسونگ قصد دارد کیفیتی متفاوت را در این زمینه ارائه دهد.

SAMSUNG CSC

نمایشگر CHG90 سامسونگ جدیدترین محصول این شرکت است که با هدف شگفت زده کردن گیمرها عرضه شده. این مانیتور به صورت خمیده بوده و 49 اینچ فضای نمایش با نسبت تصویر 32 به 9 در اختیار شما قرار خواهد داد تا به این ترتیب به عریض ترین نمایشگر خمیده بازار تبدیل شود. استفاده از این دستگاه بیش از آنکه به یک مانیتور دسکتاپ شباهت داشته باشد همانند داشتن یک تلویزیون بزرگ روی میز کار است. به گفته سامسونگ وضوح CHG90 به صورت 3840 در 1080 پیکسل است و از تکنولوژی کوانتوم دات QLED این شرکت برای افزایش کیفیت تصاویر بهره گرفته شده است. به علاوه این نمایشگر از استاندارد HDR10 نیز پشتیبانی خواهد کرد. در فاز گیمینگ، CHG90 از استاندارد FreeSync 2 کمپانی AMD پشتیبانی کرده و زمان پاسخگویی و نرخ بروزرسانی آن نیز به ترتیب 1 میلی ثانیه و 144 هرتز هستند. علاوه بر همه این موارد، نرم افزار اختصاصی سامسونگ نیز برای مدیریت نمایشگر در نظر گرفته شده که به کاربران اجازه می دهد شش پنجره را به صورت همزمان در اختیار داشته باشد. از نظر ارتباطی نیز پورت دیسپلی، پورت مینی دیسپلی، دو پورت HDMI و سه پورت USB 3.0 در نظر گرفته شده و البته خبری از USB-C نیست.

در کنار این نمایشگر غول پیکر، سامسونگ دو برادر کوچکتر آن را در خانواده CHG70 نیز معرفی کرده که دارای ابعاد 27 و 31.5 اینچ هستند و به ترتیب 599 و 699 دلار قیمت دارند. اما برای خرید مدل 49 اینچی می بایست 1499 دلار هزینه کنید.

منبع : سخت افزار

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *