جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نظرخواهی گوگل از کاربرانش

همان طور که احتمالا می دانید، تمامی آپدیت های اندروید یک شماره نسخه و یک نام تجاری دارند. نام های این سیستم عامل همگی به یک خوراکی شیرین و دسر مانند مربوط می گردد و تاکنون شاهد انواع مختلفی از آن همانند کاپ کیک، دونات، نان زنجبیلی، شانه عسل، ساندویچ بستنی، آبنبات ژله ای، کیت کت، آبنبات چوبی و مارشملو بوده ایم. اما نسخه ی آتی این پلتفرم چه نامی خواهد داشت؟

نظرخواهی گوگل از کاربرانش

حدس زدن نام ورژن های جدید سیستم عامل گوگل همیشه مثل یک بازی کوچک برای طرفداران این پلتفرم به شمار می رفته. اگر چه این موضوع چندان هم مهم نیست اما گمانه زنی در این رابطه یک سرگرمی جالب محسوب شده و ذهن علاقه مندان را همیشه به خود مشغول کرده.

گوگل نیز با توجه به اشتیاق کاربران خود در این راستا با آنها همگام گشته و گاهی نشانه هایی از نام اصلی را بروز داده یا در قالب ویدئوی تبلیغاتی اشاره هایی به آن نموده تا موجب جذابیت بیشتر این پروسه بشود.

اخیرا نیز با ارائه اندروید N این سرگرمی دوباره از سر گرفته شده و مردم در حال نظریه پردازی در این باره هستند. برخی اعتقاد دارند حرف N به نوتلا مربوط است اما تجربه نشان داده که شرکت ساکن مانتین ویو بیشتر روی نام های نادر تکیه دارد تا رایج ترین ها. گویا امسال نیز برای انتخاب نام موردنظر خود روشی متفاوت در پیش گرفته زیرا در پائیز، «ساندر پیچای» در سخنان خود اظهار کرد بود که شاید نام اندروید N از رای های اینترنتی برگزیده گردد.

بنابراین جا دارد بپرسیم که آیا تاکنون نام Google Opinion Rewards به گوشتان خورده؟ اپلیکیشن کوچکی که از کاربران در حوزه های مختلف رای گیری می نماید و مبلغ ناچیزی به عنوان جایزه و به صورت اعتبار برای پلی استور به آنها می پردازد. در همین راستا امروز غول جستجوهای اینترنتی در این اپلیکیشن خود از کاربران در رابطه با نام کامل N سیستم عاملش نظرخواهی نموده.

در نخستین سوال از این نظرخواهی نوشته شده: «اولین غذای خوشمزه ای که با حرف N آغاز شده و به ذهنتان می رسد، چیست؟». دومین سوال هم این است که: «محبوب ترین خوراکی شما کدام یک از موارد زیر است؟» و فهرست آن نیز شامل شیرینی ناپلئونی، شیرینی بادامی، ناچو، نودل، ناگت و بستنی ناپولی است.

بر اساس لیست سوال دوم باید گفت که خوراکی هایی همانند نودل یا ناچو دسر نیستند، بنابراین این سوال پیش می آید که آیا گوگل در حال سر در گم نمودن کاربران خود است یا اندروید بعدی از میان دسرها نخواهد بود؟

منبع:phonearena

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *