جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نصف شدن تعرفه مکالمه با شاتل‌تاک

در ماه‌های گذشته، پروانه FCP برای تعدادی از شرکت‌های متقاضی داخلی صادر شد. یکی از مزایای این شرکت‌‌ها، رقابتی کردن خدمات ارتباطی و در نتیجه کاهش هزینه‌های مشترکان است. در هفته‌های گذشته، یکی از دارندگان این پروانه با کاهش 50 درصدی قیمت، اقدام به ارائه سرویس «شاتل‌تاک» کرده بود. این اقدام به مزاق شرکت مخابرات خوش نیامد و ارتباط این سرویس قطع شد. حال این شرکت از راه‌اندازی مجدد شاتل‌تاک خبر داده است.

نصف شدن تعرفه مکالمه با شاتل‌تاک
ابتدای هفته گذشته یکی از شرکت‌های اینترنتی دارنده پروانه ارتباطات ثابت (FCP) در حالی اقدام به ارائه خدمات تلفن ثابت با پیش شماره 9100 و ارزان‌تر از تعرفه مخابرات در تهران کرد که ظاهرا مخابرات، اینترکانکشن خود را با آن قطع کرده و مانع ادامه فعالیت آن شد. شرکت مذکور که با ارائه خدمات تلفنی ظرف سه روز، ارتباطاتش قطع شده بود، مراتب را به مشترکانش اطلاع‌رسانی کرد.

با گذشت تقریبا یک هفته از این موضوع در بیانیه‌ای جدید اعلام کرد: «بی‌گمان اطلاع دارید که ارایه خدمات جدید تلفن شاتل تاک (ShatelTalk) با اقدامات غیررقابتی و غیرقانونی شرکت مخابرات ایران در قطع اتصال متقابل، متوقف شده بود و عزیزانی که طی چند ساعت اولیه آغاز واگذاری این خدمات، سرویس شاتل تاک را تهیه کرده بودند با اختلال جدی مواجه شدند. اینک خوشحالیم که با پیگیری بی‌وقفه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، این مشکل برطرف شد و می‌توانیم در استان‌های منتخب سرویس جدیدمان را تقدیم کنیم.»

تعرفه‌های تلفن ثابت این شرکت اینترنت

– نرخ مکالمه به شماره تلفن شاتل داخل استانی = 10 ریال

– نرخ مکالمه به شماره تلفن شاتل بین استانی = 140 ریال

– نرخ مکالمه به تلفن ثابت داخل استانی = 22 ریال

– نرخ مکالمه به تلفن ثابت بین استانی = 165 ریال

– نرخ مکالمه به تلفن همراه = 312 ریال

تعرفه‌های مکالمه تلفن ثابت مخابرات

– هر دقیقه مکالمه تلفن ثابت به ثابت داخل استانی = 45 ریال

– هر دقیقه مکالمه تلفن ثابت به ثابت بین استانی = 330 ریال

– هر دقیقه مکالمه تلفن ثابت به همراه شرکت ارتباطات سیار = 625 ریال

– هر دقیقه مکالمه تلفن ثابت به سایر اپراتورهای تلفن همراه = 625 ریال

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *